Arne Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hei, i haustferien skal eg til puerto riko. Er 360spilla billige der? Har tenkt på oblivion, COD 2 og live i ett år. Nokon forslag?
EssspeN Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hei, i haustferien skal eg til puerto riko.Er 360spilla billige der? Har tenkt på oblivion, COD 2 og live i ett år. Nokon forslag? 6812478[/snapback] TVILER jeg på. Av en eller annen grunn kommer det et tema hver måned på gamer.no om noen som skal til spania og handle spillutstyr.. Call of Duty er regionfritt ref http://360regionfree.com/, mao får du det for 320 kroner fra videogameplus.ca .. Langt under PESETAS pris (de bruker vel euro der nå)
Arne Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Hehe, kanskje ikkje så rart. Hm... Ingen som har erfaringer?
EssspeN Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hehe, kanskje ikkje så rart. Hm... Ingen som har erfaringer? 6812515[/snapback] Ikke klokka 07:46 om morningen. Men elektronikk er ikke superbillig i Spania. Norge har faktisk den laveste prisen på XBOX360 maskin (core) i hele europa som jeg har klart å finne. I Sverige ligger prisene ca 1000 kr over Norge til sammenligning. Endret 6. september 2006 av EssspeN
StianBak Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tviler på at det er noe billigere der... Men.. Puerto Rico er IKKE i Spania... Tvert imot.. Dessuten så bruker de USDollar der. http://en.wikipedia.org/wiki/Puerto_rico
mutamata Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Spania er absolutt ikke noe billigre på elektroniske ting. Vil heller ha kjøpt spill og elektroniske ting i Norge. edit: leif Endret 6. september 2006 av graslauk
Eddie81 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Som en her oppe nevner så er Puerto Rico ikke i Spania, men en øy/land i karibien. Uansett så er ikke spill noe sårlig billigere i Spania. Sannsynligvis er veiledendes pris litt billigere enn i Norge på nye spill. Kan tenke med den veiledendes prisen er på ca 60 euro for et nytt spill (ca 480 kroner). Mest sannsynlig finner du ikke Perfect dark zero og Need for speed most wanted like billig i Spania som du kan få dem på Elkjøp nå. Konsoller er som regel billigere i Norge enn i resten av Europa, grunnet at nesten alle legger seg på veiledendes pris i EU landene, mens i Norge er det mer fritt frem på hva pris kjedene tar for den.
Arne Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 (endret) Takk for svar. Skal uansett kjøpe oblivion Endret 6. september 2006 av Fjott
tiiim Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 er et sted på kanariøyene som heter puerto rico... Uansett... Norge ha blitt dyrere på elektronikk det siste... fant jeg ut for 1års tid siden da jeg skulle kjøpe iPod... Var i spana og så iPod'er der som var myyyye billigere enn hjemme, 5-600kr... men tenkte "nej, gidder ikke kjøpe en her, prisen har sikkert gått ned i norge også"... MEN NEIDA!... Anbefaller å sjekke litt rundt i spana, særlig på gran canaria, ettersom det er TAXXXXFREEEEEEEE!! wohoooY
Shivan Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 er et sted på kanariøyene som heter puerto rico...Uansett... Norge ha blitt dyrere på elektronikk det siste... fant jeg ut for 1års tid siden da jeg skulle kjøpe iPod... Var i spana og så iPod'er der som var myyyye billigere enn hjemme, 5-600kr... men tenkte "nej, gidder ikke kjøpe en her, prisen har sikkert gått ned i norge også"... MEN NEIDA!... Anbefaller å sjekke litt rundt i spana, særlig på gran canaria, ettersom det er TAXXXXFREEEEEEEE!! wohoooY 6866163[/snapback] Vet ikke helt hvordan det er med X360-spill, men du bør være forsiktig med å kjøpe spill generelt i utlandet pga. språkforskjeller. Ikke alle utviklere legger med mulighet for å endre til engelsk.
Arne Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 (endret) Det er på puerto rico i kanariøyene eg skal til. Hm... Eg skal vere litt forsiktig. Skal skekke utanpå coveret. Shivan: Har du nokon sjapper du kan anbefale? Skal bu oppe på ei høgd. Hotellet heiter rio-sol. Endret 15. september 2006 av Fjott
Forumforumforum Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 hehe, du vil garantert bli tilbudt billig elektronikk osv. Men, det er fake/tyvgods osv. du blir tilbudt. Det er sånn i ALLE byer på Gran Canaria omtrent. Jeg turte ikke kjøpe noe der.
............... Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 hehe, du vil garantert bli tilbudt billig elektronikk osv. Men, det er fake/tyvgods osv. du blir tilbudt. Det er sånn i ALLE byer på Gran Canaria omtrent. Jeg turte ikke kjøpe noe der. 6867824[/snapback] kjedelig hvis det er fake.. men tyvgods da?
tiiim Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 kjøper du i en elektrobutikk eller sånne ting så kjøper du originalt... I Spania er som regel alle spillene på engelsk, fransk, spansk og noen også på tysk... men mesteparten er nok kun engelsk... bare spør de som jobber i butikken
Arne Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Snakkar om å kjøpe i butikken, ikkje på eit kva som helst marknad.
tiiim Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Men da er det ingen sak... Spill koster vel ca det samme som norge eller billigere... Spania er ikke så dyrt på elektroting lengre slik som det var før... Men om du skal ha oblivion kan du jo shoppe fra feks play-asia.com eller no?! spare masse cash
Arne Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Nja... La fram forslaget om annen pris på pakken til pappa, men siden han jobber i skattedirektoratet, så er det ikkje så lett å overtale han med tanke på regler osv...
rulleguru Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 hehe, du vil garantert bli tilbudt billig elektronikk osv. Men, det er fake/tyvgods osv. du blir tilbudt. Det er sånn i ALLE byer på Gran Canaria omtrent. Jeg turte ikke kjøpe noe der. 6867824[/snapback] Et veldig vanlig triks på de små elektrobutikkene er at om du feks kjøper et kamera som står annonsert i vinduet til en rimelig god pris, har de rippet alt tilbehøret ut av eska... Så lader, batteri etc må du kjøpe utenom, når du legger til dette er du allikevel godt over prisen i Norge
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 husker jeg kjøpte resident evil 3 i spania! Ble nødt til å lære meg spansk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå