iChristian Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg har lett en stund nå etter en søkefunksjon i amaroK slik at jeg kan søke i hele musikksamlingen min, og jeg ville gjerne hatt en global tastekombinasjon for å frem denne søkefunksjonen. Finnes det en slik søkefunksjon innebygget i amaroK? eller som en plugin? eller er det bare jeg som drømmer?
Marsan Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Søkefunksjonen ligger i samme vindu som playlist i amarok (se vedlagt bilde). Du får opp playlist med win + p i global shortcuts. Står som standard vill jeg tro.
iChristian Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 (endret) Men søker den ikke da bare i spillelisten? Men tusen takk for informasjonen Endret 6. september 2006 av Lomz
hockey500 Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 hvor ikke bare gå til Playlists --> All Collection, og så søke der?
iChristian Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Skulle gjerne hatt en global funksjon for å søke etter sanger, men det finnes visst ikke.
Bøb Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Collection -> boksen der det står "Enter Search Terms Here" edit: de har forøvrig byttet navn til "Amarok" (legg merke til liten 'k'). Endret 6. september 2006 av Bøb
iChristian Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Collection -> boksen der det står "Enter Search Terms Here" edit: de har forøvrig byttet navn til "Amarok" (legg merke til liten 'k'). 6815366[/snapback] Der begynner det å ligne på noe ja Finnes det en global snarvei for å bare få frem denne på samme måten man kan kun få frem søkevinduet i winamp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå