Gå til innhold

Øke fettforbrenning med piller?


mck

Anbefalte innlegg

Trener flere ganger i uken, spiller blant annet innebandy og jogger ofte par ganger i tillegg, blir rundt 5 økter i uken.

 

Hvis jeg vil øke fett forbrenningen min, som er lav, kan disse pillene fra proteinfabrikken hjelpe da?

 

Noen som har tips om andre typer piller, eventuelt bruk av dem og mulige bivirkninger. Lurer også på hva som vil skje hvis jeg slutter å bruke dem, vil forbrenningen bli enda lavere enn den var før start?

 

Håper noen kan hjelpe meg.....

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil øke forbrenningen din, så er det nok bedre at du fokuserer på at du spiser riktig. Altså, spis "lite" skal være nok til at du blir mett (og holder deg mett) i 3 timer, spis ca hver 3'dje time... Frokost er viktig. Ikke spis deg stappmett. Spis frukt og grønt (5 om dagen hjelper godt på), i tillegg kan du spise vitaminer C, E, multivitamin og tran. Sørg for å få i deg nok sunt fett...

 

En lett joggetur/treningsøkt om morgenen vil også hjelpe på å øke forbrenningen din.

 

Hvis du ønsker å være mer "ekstrem" så kan du begynne med kaloritelling o.l for min del holder det i massevis å spise ca hver tredje time, hvis jeg skal ned i vekt, så er det bare å spise kveldsmat ca 3 timer før jeg legger meg... ;)

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...