SisteBert Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Noen som kan se om det er noe som ikke burde være her, eller jeg kan slå av? Kan ikke legge bilde her, siden ikke folk tilater bmp LOL http://www.home.no/hagbert/allaminaprosseser.bmp Men har en fil spoolsv.exe. Får ikke slettet den, hva kan jeg gjøre? Endret 5. september 2006 av HaGbErT
Cryovat Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 FamilyKeyLogger? Den hørtes ytterst tvilsom ut. Spoolsv.exe bør du virkelig la være i fred, med mindre du ønsker å permanent hindre Windows-installasjonen din i å printe.
SisteBert Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 FamilyKeyLogger? Den hørtes ytterst tvilsom ut. Spoolsv.exe bør du virkelig la være i fred, med mindre du ønsker å permanent hindre Windows-installasjonen din i å printe. 6811542[/snapback] ok. Men jeg får ikke lov til å slette det av windows. Står bare itte tilgang, jeg har jo admin rettigheter. Det er jo min PCa!
Cryovat Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Er en del filbeskyttelse i Windows som er laget for å hindre brukerne i å slette systemfiler med et uhell.
SisteBert Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 FamilyKeyLogger? Den hørtes ytterst tvilsom ut. Spoolsv.exe bør du virkelig la være i fred, med mindre du ønsker å permanent hindre Windows-installasjonen din i å printe. 6811542[/snapback] Fant denne infoen om familykeylogger Description: cisvc.exe is a process that belongs to the Microsoft Windows Operating System. It is used to monitor the memory usage in CIDAEMON.exe and prevent low memory problems. This is an essential system process and should not be removed. This program is an essential system process and should not be removed.
iChristian Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 FamilyKeyLogger? Den hørtes ytterst tvilsom ut. 6811542[/snapback] Hvem prøver du egentlig å logge? eller er det du som blir logget?
Cryovat Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ser ut som du har spyware på maskinen din. http://www.safer-networking.com/removeFamilyKeyLogger.php
SisteBert Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Ser ut som du har spyware på maskinen din. http://www.safer-networking.com/removeFamilyKeyLogger.php 6811683[/snapback] "Note: This process is difficult and is not recommend unless you are an expert in this field. The manual process is also dangerous as the removal process requires you to access and edit sensitive files in the registry of your machine and run the risk of totally destroying your computer." Hehe tar ikke sjansen på den as!
iChristian Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Du mener det er bedre å bli overvåket? Ser ut som det gjenstår 3 alternativer hvis du ikke vil fjerne det på den måten da... 1. Leve med "feilen" 2. Format og Reinstall 3. Linux (f.eks: Ubuntu) (Edit: Jeg kunne ikke lav være å legge inn en ting om linux) Endret 5. september 2006 av Lomz
Cryovat Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hehe, fyren tør ikke redigere registeret, og du anbefaler ham å gå over til Linux?
iChristian Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hehe, fyren tør ikke redigere registeret, og du anbefaler ham å gå over til Linux? 6811756[/snapback] Som sagt, jeg kunne ikke la være
SisteBert Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 (endret) Hehe, fyren tør ikke redigere registeret, og du anbefaler ham å gå over til Linux? 6811756[/snapback] JA greit jeg skal GÅ INN i registret. Skal følge guiden. Men forstår ikke fra der jeg trykker regedit i kjør. Kommer opp masse HKEY mapper. Forstår ikke as Endret 5. september 2006 av HaGbErT
GeirGrusom Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Registry er ganske enkelt egentlig, det er bare så veldig mye rart der at en kan gå litt i surr. HKEY_LOCAL_MACHINE - Gjelder alle bruker til enhver tid HKEY_CURRENT_USER - Gjelder deg, den som nå er logget på HKEY_USERS - Gjelder forskjellige brukere HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Run HKEY_USERS\Default\Software\Microsoft\Windows\Run Her ligger programmer som starter opp automatisk når pc-en starter.
SisteBert Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Registry er ganske enkelt egentlig, det er bare så veldig mye rart der at en kan gå litt i surr. HKEY_LOCAL_MACHINE - Gjelder alle bruker til enhver tid HKEY_CURRENT_USER - Gjelder deg, den som nå er logget på HKEY_USERS - Gjelder forskjellige brukere HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Run HKEY_USERS\Default\Software\Microsoft\Windows\Run Her ligger programmer som starter opp automatisk når pc-en starter. 6812023[/snapback] ok fant det, men fant ikke familykeylogger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå