-Teddy- Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Skal bruke det til en webside til meg selv og til filmhosting. Står mellom web10, b-one.no og hostean. Noen som har noen formening om hvem jeg bør velge? Alle ser like gode ut fra mitt synspunkt. Endret 5. september 2006 av -Teddy-
parallax313 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 IKKE bruk Hostean. Bare søk etter poster med Hostean i navnet, så skjønner du hva jeg mener. Mer bedriten support skal man lete lenge etter.
-Teddy- Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Okay, har lest litt om sjappa nå. Går for noe annet. Er web10 og b-one likeverdige da?
NitRam Den Gale Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 godaddy.com skal visstnok være et godt alternativ. Det er jo selvfølgelig om du ikke har noe imot utenlandske hoster...
Henrik C Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 noyos.no er også et bra alternativ. Servere i USA, ellers veldig gode på support og priser. Hoster raggsokk.net der.
Loffy Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 godaddy.com skal visstnok være et godt alternativ. Det er jo selvfølgelig om du ikke har noe imot utenlandske hoster... 6890235[/snapback] godaddy.com er nok helt grei, men er som regel greit med et norsk kundeservice. er veldig fornøyd med proisp.no hvor jeg har mine domener som du kan ta en titt på. Kundeservicen deres er helt utmerket hvertfall! ingenting negativt å si om disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå