JFTech Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Når jeg prøver å starte bf2 så blir skjermen svart som vanlig, men så hopper den rett tilbake til windowsskrivebordet uten noen feilmelding. Forslag til hva som er galt, eller hvor jeg kan lese hva som er galt?
AllFather Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Fikk det med win2k3 server som os, ellers aldri hatt det problemet i xp (pro). Alt av drivere installerte, hovedkort, skjermkort etc?
JFTech Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 (endret) Fikk det med win2k3 server som os, ellers aldri hatt det problemet i xp (pro). Alt av drivere installerte, hovedkort, skjermkort etc? 6809415[/snapback] Ja, kanskje 1 mnd siden sist jeg spilte det. Kan ikke huske å ha endret eller slettet noen drivere. Finnes det noen logg jeg kan se på som forklarer hvor bf2 stopper? Edit: Har funnet ut av det nå. Slettet BF2 mappen i Mine Dokumenter. Startet BF2 og vips, spillet startet. Hentet brukeren min fra nettet og alt var som før. Merkelig, men sant Endret 5. september 2006 av JFTech
Wazu Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 har akkurat samme problemet selv, har hatt det installert i et år nå, og her forleden bare nektet det. prøvde å patche fra 1.3 til 1.4, men samme skjer... noen glupe forslag?
BigJackW Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har også et lignende problem. Starta spillet svartskjerm så la det seg til startlinja. Trykka på det, svart skjerm og la seg ned igjen. Irriterende.
Wazu Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 har akkurat samme problemet selv, har hatt det installert i et år nå, og her forleden bare nektet det. prøvde å patche fra 1.3 til 1.4, men samme skjer... noen glupe forslag? 6832804[/snapback] Vel, fant feilen på min hvertfall. hadde skiftet til skjerm med 1280x1024 oppløsning, mens BF2 var stillt til 1024x768. Skifta til 1024 i windows og BF2 funka. så skiftet jeg oppløsning i BF2 og deretter i windows, nå funker alt glimrende.
exin89 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hadde samme problem selv en gang jeg lånte cd og acc av en kompis, men tror det er inkompatibelt skjermkort. Noen som kan linke til liste over kompatilble/inkompatible skjermkort til BF2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå