Jennifer Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg laster ned filer fra xxxxxxxx.. Men filene lastes ned så treigt.. Jeg har ikke peiling på hvordan man stiller inn options ogsånt for at det skal gå ann å laste ned best mulig.. noen som vet.. En venninne av meg har også emule og laster ned fra fucktheinter.net og hu fikk den pb episoden vi laster ned nå på 2 timer og min er ikke engang halvveis etter 4 timer.. noen som vet hva jeg må gjøre, for at det skal lastes ned fortere..?
Neddo Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Jarmo Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Tråden stenges og trådstarter bør lese retningslinjene en gang til.
Anbefalte innlegg