cannavaro Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ved et uhell ble Lobart drept når jeg drepte field raiders Tar det lang tid før han "våkner" igjen Er det en annen måte og få gjort "problem at lobart's farm" på?? i og med at han er død kan jeg jo ikke prate med han og dermed får jeg ikke gjort oppdraget Takk på forhånd
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 (endret) Tror du må laste inn siste saven din på nytt. Er rimelig sikker på at folk ikke bare våkner opp fra de døde her, helt uten videre. Endret 5. september 2006 av Flaringo
cannavaro Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Det vet jeg jeg lurte på hvor lang tid det tar før han blir spawna igjen
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Om han først dør så "spawner" han ikke igjen om ikke du laster inn saven før han daua. Men jeg er ikke helt sikker på dette.
Hr. Jenssen Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Dette er ikke Oblivion. Visse valg man gjør, kan man ikke bare "re-do". Du får egentlig bare leve med det om du ikke har mulighet til å laste inn et tidligere savegame. Du kan trøste deg med at Lobart ikke er så alt for viktig for selve hovedhistorien, og at du fint kan fortsette uten han.
cannavaro Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Det vet jeg jo Har spilt igjennom den MANGE ganger før også har jeg bare tatt den opp igjen nå har kommet til kapitell 3 allerede og er på vei til å hente the eye of innos
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Folk respawner (heldigvis) ikke i G2. Lobart spiller ikke noen viktig rolle i spillet etter at man har blitt en innbygger av byen, så bare spill videre.
cannavaro Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 ville bare bli crusader, for det var jo ett av oppdragene jeg måtte gjøre for og bli det men får vel klare meg med milita armoren min jeg, inntil jeg får tak i noe bedre
E-wok Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Litt fett da, at man virkelig må tenke over valgene man tar! Håper Gothic 3 blir bra
cannavaro Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 (endret) Uff, uff, uff, burde nok ha ventet litt med det oppdraget Håper også at Gothic 3 blir bra (det er jeg nesten helt sikker på at den blir og ) Endret 5. september 2006 av cannavaro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå