Gå til innhold

Ny disk og reinstallering av windows.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte en ny disk igår og monterte den idag, jeg har allerede en 200GB disk på pcen min med en del filmer og masse animer. Hvis jeg installerer window på den helt nye disken, er det noen fare for at jeg kan miste alle filene på disk 2? (filmene osv.)

 

Nei du mister ikke noe. Om du installerer på riktig HD. Men skal du vere 100% sikekr. Koble av strømmen på den gamle disken og installer den nye. Installer windows og så kobler du til den gamle disken.

 

Ståle

Lenke til kommentar
Kjøpte en ny disk igår og monterte den idag, jeg har allerede en 200GB disk på pcen min med en del filmer og masse animer. Hvis jeg installerer window på den helt nye disken, er det noen fare for at jeg kan miste alle filene på disk 2? (filmene osv.)

 

Nei du mister ikke noe. Om du installerer på riktig HD. Men skal du vere 100% sikekr. Koble av strømmen på den gamle disken og installer den nye. Installer windows og så kobler du til den gamle disken.

 

Ståle

6805871[/snapback]

 

 

Ville det skjedd noe galt hvis han også hadde hatt windows på den gamle disken? Med at det da ville vært to windows-programmer installert...?

Lenke til kommentar
Kjøpte en ny disk igår og monterte den idag, jeg har allerede en 200GB disk på pcen min med en del filmer og masse animer. Hvis jeg installerer window på den helt nye disken, er det noen fare for at jeg kan miste alle filene på disk 2? (filmene osv.)

 

Nei du mister ikke noe. Om du installerer på riktig HD. Men skal du vere 100% sikekr. Koble av strømmen på den gamle disken og installer den nye. Installer windows og så kobler du til den gamle disken.

 

Ståle

6805871[/snapback]

 

 

Ville det skjedd noe galt hvis han også hadde hatt windows på den gamle disken? Med at det da ville vært to windows-programmer installert...?

6808070[/snapback]

 

Det vil vel ikke være noe stort problem, om du i BIOS velger hvilken harddisk du vil boote fra, men for å være på den sikre siden bør du fjerne Windows-installasjonen på den andre disken ganske fort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...