sixx Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??)
Rescue me Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??) 6804323[/snapback] i våpen butikker i alle byene
sixx Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??) 6804323[/snapback] i våpen butikker i alle byene 6804384[/snapback] hmm...har ikke funnet noen enda jeg. kan det ha med at jeg er for lav level??
MiSP Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 hmm...har ikke funnet noen enda jeg. kan det ha med at jeg er for lav level?? 6804756[/snapback] Stemmer. Du finner de overalt når du er i høy nok level.
Budbringer Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 (endret) jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner Endret 8. september 2006 av AlbariaSnalbaria
Rescue me Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] likavel om du fant elven arrows der betyr det ikke at andre gjør det samme, siden det random loot.
Budbringer Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] likavel om du fant elven arrows der betyr det ikke at andre gjør det samme, siden det random loot. 6826516[/snapback] sefølgelig.. men sjekk ut hula
Loerand Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] Daedric arrows er vel ærlig talt bedre. Lettere og mer damage...
Rescue me Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] likavel om du fant elven arrows der betyr det ikke at andre gjør det samme, siden det random loot. 6826516[/snapback] sefølgelig.. men sjekk ut hula 6826595[/snapback] han kan jo også sjekke hvilken som helst hule
Gromle Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] Daedric arrows er vel ærlig talt bedre. Lettere og mer damage... 6826623[/snapback] Seriøst? Er Daedriv lettere enn elven i Oblivion? Har de virkelig gått så langt bort fra de tidligere spillene? Elven skal jo være lett og luftig, mens daedric skal være tungt og massivt....
magnus90 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 liker heller ikke dremora field arrows...1 pound/arrow er vel på level 12-13 eller noe og bruker dwarven arrows og shadowhunt eller dwarven bow men shadowhunt har litt få charges
Bamsemumsen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??) 6804323[/snapback] Han kan ikke finne Daedric, folkens. Les innlegget. Snakker til Loerand.
Rescue me Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??) 6804323[/snapback] Han kan ikke finne Daedric, folkens. Les innlegget. Snakker til Loerand. 6832449[/snapback] ikke hvis han har ooo moden aktivert
Loerand Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er level 11 nå. satset på marksman. har en elven bow å noen få elven arrows. hvor finner jeg flere av de? er veldig brae piler (evetuelt finnes det noe bedre utstyr enn elven bow/arrow??) 6804323[/snapback] Han kan ikke finne Daedric, folkens. Les innlegget. Snakker til Loerand. 6832449[/snapback] Så var ikke innlegget mitt ment til trådstarter heller.
E-wok Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] Trokke helt det, Flandersh! Du kan ikke finne dem før lvl 9
Budbringer Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 jeg fikk dem på level 7-8.. dra til en hule som heter milk(et eller annet).. du drar til leyawiin og tar den veien som er på venstre siden av vannet, og så følger du veien litt oppover.. hula er på venstre side av veien.. utrolig mange folk der.. man får glass armor/våpen hvis man er over level 20 edit: dremora heavy bow og dremora field arrow er det beste settet.. men det er ikke så ofte man finner 6826251[/snapback] Trokke helt det, Flandersh! Du kan ikke finne dem før lvl 9 6839737[/snapback] hvor har du lest det? mener å ha funnet et par på level 7-8, men det kan også vært høyere. er så lenge siden jeg var på den levelen at jeg ikke helt husker alle små detaljene
Loerand Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Han leste det nok her http://uesp.net/wiki/Oblivion:Weapons#Leveled_List_Info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå