k1mzor Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvor skal jeg når det slipper opp for kasser? Fortsette frem, eller inn til venstre?
akristina92 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Xyprotec: Har et lite tips til deg: Bruk F6-knappen (quick save) aktivt.
k1mzor Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hehe, takk. Gikk inn der, og til høyre sto det 2 vakter, og der var gjerder overalt. Men om jeg tok til venstre kom jeg hit. Se bilde. Der er det vakter på begge sidene. Off dette går meg på nervene.
akristina92 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hehe. Det er nok den værste "snikedelen" i spillet. Jeg husker faktisk ikke hvor du skal nå, men som sagt, prøv deg frem. Du må ofte vente på at patruljene skal snu, og sånt.
Gisle_g Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 (endret) du skal ikke dit. snu deg 180grader, der har du mange kasse som du får gjemt deg bak. ta med deg ei kasse og gå rett fram til husveggen, på høyreside har du et vindu. hopp inn i det! Kan noen hjelpe meg? Driver på eoisode 4 tror jeg, det er iallfall da Billy skal snike seg forbi alle de bandittene. har kommet et lite stykke, har gått over ei bru som klappa sammen, slik at jeg havnet i vannet og svømte inn på land på venstre side. da løper jeg oppover fjellet helt til jeg må hoppe over på andre siden, det har jeg klart. men så på toppen der er det to personer som jeg ser som vokter en gruveinngang. jeg klarer ikke å snike meg opp der uten at jeg blir sett. har prøvd å skyte den lampa som henger der, men det hører de, selv om jeg gjør det samtidig som det lyner. har også prøvd å bruke pisken, men jeg kommer ikke tett nok inntil lampen slik at jeg får knust den, jeg blir bare sett. selv om jeg sniker meg kjempe sakte opp. noen som kan hjelpe meg? Endret 19. september 2006 av Gisle_g
k1mzor Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Hvordan vindu? Er det rett fram på bildet over meg, eller på det bildet jeg viser nå? Skulle vært mange muligheter i dette spillet, ikke bare 1.
Gisle_g Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 ikke det, det andre synes ikke på grunn av en annen vegg. men det er et annet vindu på samme vegg som du sikter på. det er til høyre for det andre
k1mzor Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jess, fant det. Nå må jeg bare finne en vei ut, uten at det står noen vakter utenfor døren.
-=nibbler=- Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Kan noen hjelpe meg? Driver på eoisode 4 tror jeg, det er iallfall da Billy skal snike seg forbi alle de bandittene. har kommet et lite stykke, har gått over ei bru som klappa sammen, slik at jeg havnet i vannet og svømte inn på land på venstre side. da løper jeg oppover fjellet helt til jeg må hoppe over på andre siden, det har jeg klart. men så på toppen der er det to personer som jeg ser som vokter en gruveinngang. jeg klarer ikke å snike meg opp der uten at jeg blir sett. har prøvd å skyte den lampa som henger der, men det hører de, selv om jeg gjør det samtidig som det lyner. har også prøvd å bruke pisken, men jeg kommer ikke tett nok inntil lampen slik at jeg får knust den, jeg blir bare sett. selv om jeg sniker meg kjempe sakte opp. noen som kan hjelpe meg? 6895699[/snapback] Kom du deg videre? Hvis ikke; Du skal snike deg opp langs fjellveggen på samme side som huleinngangen er (den brua førte til). Der er det en liten ledge til høyre, omtrent rett over huleinngangen. På denne ledgen er det en ny ledge til venstre, som er ganske vanskelig å se. Hit skal du. Følg den til enden. Pass deg der, for når du hopper opp er det en kar som patruljerer helt til kanten. Håper det hjalp! (Hvis du ikke har fiksa det allerede da )
Panodil Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Sliter litt med fjellet og ørnefjæra. Prøvde å følge det kartet som var tegnet opp litt tidligere i tråden men havner muligens feil likevel. Har kommet til et ganske stort platå der det sirkler en ørn over. Finner ingen ørnefjær der og følger man veien videre havner man bare ned igjen Endret 20. oktober 2006 av Panodil
Bytex Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Bare bruk cheats og spring gjennom første brettet...det var et EVIG plagsomt brett, fordi jeg daua hele tida og det tar uendelig tid å loade savegame. Ble myyyye morsommere når man spilte gjennom samme område som Ray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå