espen999 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har Conjuration skill på 53 nå. Jeg bruker scamp stort sett hele tiden. Men nå vil jeg ha noe som er bedre. Hva er det som er bedre enn scamp som jeg kan bruke? Og hvor kan jeg finne noe som kan lære meg? Takker for alle svar.
Rescue me Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har Conjuration skill på 53 nå. Jeg bruker scamp stort sett hele tiden. Men nå vil jeg ha noe som er bedre. Hva er det som er bedre enn scamp som jeg kan bruke? Og hvor kan jeg finne noe som kan lære meg? Takker for alle svar. 6802598[/snapback] summoner hele tiden (også når du ikke er i kamp) en summoning som ikke koster mye mana så booster din conjuration level opp
torttib Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har Conjuration skill på 53 nå. Jeg bruker scamp stort sett hele tiden. Men nå vil jeg ha noe som er bedre. Hva er det som er bedre enn scamp som jeg kan bruke? Og hvor kan jeg finne noe som kan lære meg? Takker for alle svar. 6802598[/snapback] Han ene kisen i Chorrol mages guild lærer vekk noen syke conjuction spells! har balnt annet Deadroth, Deadra og den store edderkoppdama!
espen999 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Men dette er vel spells som krever 75 i conjuration? Jeg har nå 56. Kan jeg få noe bedre enn scamp?
Loerand Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Vel, i følge det her, så skal ikke det være noe problem
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Du kan jo kjøpe Faded Wraith, et ålreit spøkelse som du trenger til Conjuration Master - Training quest. Men er du god nok, (og trenger dame) kjøp Spider Daedra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå