lobster Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg faar ikke brukt jpg filer som skrivebordsbakgrunner i windows. Naar jeg velger filen som skal brukes skjer det ikke noe. Hvis jeg bruker et BMP bilde gaar det bra. (Har testet med flere bilder uten at det skjer noe forskjell)
stian90_2 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Hvordan velger du bakgrunnsbilde da ? høyreklikk og velg egenskap osv ? Personlig bruker jeg ikke bakgrunnsbilde for jeg vet pc en går raskere av det. Og jeg trenger all den kraft jeg kan få ut av den stakkars pc en min ^^
lobster Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Velger det pa vanlig maate,.. hoyreklikk, egenskaper, velg bakgrunn,
Exiter Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Konverter filen til .bmp format med et bilderedigeringsprogram, det er det jeg gjør hver gang jeg skal bruke en .jpg fil som bakgrunn. Skal du bruke en .jpg fil direkte som bakgrunn må du vel slå på "Active Desktop", og det er i mine øyne ikke verdt det.
Hårek Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Nei, det er normalt ingen grunn til at jpg ikke skal fungere. Men har du en gammel Windows? http://support.microsoft.com/?kbid=313596
lobster Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 (endret) Bruker WinXPPro SP2 Kom preinstallert med dette pa maskinen, sa det er ikke snakk om noen oppgraderinger eller.no. Endret 5. september 2006 av lobster
catolap Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Bruker WinXPPro SP2Kom preinstallert med dette pa maskinen, sa det er ikke snakk om noen oppgraderinger eller.no. 6806709[/snapback] Åpne bildet, og høyreklikk og velg bruk som skrivebordsbakgrunn(eller no). Dette funker ihvertfall med det bildeprogrammet som følger med windows..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå