Gå til innhold

Prishopp på telefoner i Netcom sin webshop


Anbefalte innlegg

Ser at prisene på mobiltelefoner har skutt voldsomt i været på Netcom sin webshop. Synd, de forrige prisene var jo like billige som hos Tele2. Har nylig portert til Netcom og planlagte å binde til ny telefon senere i høst. Dette var tydligvis en bommert. Slik prisene er nå lønner det seg jo stort å kjøpe en telefon uten binding. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, fikk smertelig erfare dette da jeg planlagte kjøp av k800i med telenor bedrift for 1500kr, hvorpå telenor skrudde opp prisen til 2250kr den dagen jeg skulle bestille. (priser fra commit.no, som er telenors webshop)

 

Fryktelig irriterende, men er jo forståelig at prisene går opp når både kjøpepris: 1000kr og Activetalk 12mnd 1500kr = 2500kr for en mobil som er verdt 3300kr :)

Endret av NoXify
Lenke til kommentar
Provisjonene fra operatørene er som regel høyere om sommeren enn resten av året. Dette så man kjapt da prisene sank til gode provisjoner i juni, og øker igjen nå til 1/4 september.

6806529[/snapback]

 

Det er nå folk begynner å kjøpe presanger til Jul...

Derfor går prisene i været med en gang :cry:

Lenke til kommentar
Synes subsidiene var direkte dårlige på mange av telefonene, jeg blir på ingen måte fristet til å kjøpe subsidiert telefon slik det ser ut nå.

6819291[/snapback]

 

men på tele2 sin webshop er prisene fortsatt lave!

 

typisk når jeg skulle binde netcom abm mitt

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...