Gå til innhold

Problemer med Asus P5W DH Deluxe fjernkontroll

ostenxx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter en restart får jeg ikke fjernkontrollprogrammet til å detektere fjernkontrollen. Det står bare her at fjernkotrollen er "disconnected". Men til tross for dette får jeg brukt fjernkontrollen til å starte maskina.

Jeg får med andre ord ikke brukt den i windows.

Har prøvd å skifte mellom de to usb-portene, samt lagt inn nyeste driver.

Noen som vet hva som kan være feil?

Mvh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt OT:Fikk samme hk igaar.Har ikke installert noe enda,venter paa Cpu.Haaper jeg ikke moter paa samme problem.

Endret av TAS
Skrevet

Jeg er tydeligvis ikke alene om å ha problemet

Regner med at dette skyldes en el. annen softwarekonflikt i og med at så mange har problemet. Saken er uansett at kontrollen gjerne fungerer fint til både oppstart av pc og i os, men at den etter en stund blir "disconnected". Da får jeg ikke liv i den så sant jeg ikke formaterer igjen.

Jeg får bare krysse fingrene for at asus kommer med ny software/bios som fikser dette.

Mvh.

Skrevet

Har prøvd flere slike fjernkontroller og den generelle oppfatningen min er at de fungerer dårlig uansett. Husker jeg fikk med en med ett TV-kort engang, de ble bare tull av det, det endte med at jeg måtte dra ut kontakten til IR-mottakeren da det plutselig kunne skje "ting" helt uten at jeg ville det og uten forvarsel og det var når den fungerte... :) PC gremlins?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...