Silverfox2 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Har nylig oppgradert pc`en fra Intel P4 - 3000 mhz til AMD Athlon 64 X2 4200+ Umiddelbart merker eg overhodet ingen ytelses forbedring, heller det motsatte. Et eksempel er utpakking av store winrar filer på 4-5 gb. Tidligere gikk dette unna på litt over 3 minutter nå bruker jeg nesten 4 minutter på samme operasjon. Er det noen som har opplevd det samme og er dette korrekt ? Utpakking av 2 - 3 filer på samme tid tar omtrent en halvtime, kan dette være normalt ? Mr lurel
Silverfox2 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Har du WinRAR med støtte for dual-core? 6797887[/snapback] Jeg hadde en tidligere versjon uten støtte for dual core. Har nå skiftet til siste versjon. Blei noen sekunder raskere, men fortsatt så er P4-3000mhz betydelig raskere. Litt morsomt egentlig... Mr lurel
Jarmo Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det var merkelig når jeg ser på denne WinRAR-testen? http://www23.tomshardware.com/cpu.html?mod...2=462&chart=175 Er det en 3,0GHz Prescott? Og er AMDèn en Toledo?
froZZo Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Har nylig oppgradert pc`en fra Intel P4 - 3000 mhz til AMD Athlon 64 X2 4200+Umiddelbart merker eg overhodet ingen ytelses forbedring, heller det motsatte. Et eksempel er utpakking av store winrar filer på 4-5 gb. Tidligere gikk dette unna på litt over 3 minutter nå bruker jeg nesten 4 minutter på samme operasjon. Er det noen som har opplevd det samme og er dette korrekt ? Utpakking av 2 - 3 filer på samme tid tar omtrent en halvtime, kan dette være normalt ? Mr lurel 6797138[/snapback] last ned dual cor optimizer. du skal finne den på amd\s side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå