Gå til innhold

TES: Vil ikke bli vampyr:S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Mange fordeler med å være vampyr gutten min.. Og siden du allerede er litt småkriminell så kan du jo lett bryte deg inn i et hus og drikke litt deilig blod :) Og hvis du har drukket blod, kan du vise deg i solskinnet :) Kunne i hvert fall jeg :)

Lenke til kommentar
Mange fordeler med å være vampyr gutten min.. Og siden du allerede er litt småkriminell så kan du jo lett bryte deg inn i et hus og drikke litt deilig blod :) Og hvis du har drukket blod, kan du vise deg i solskinnet :) Kunne i hvert fall jeg :)

6796628[/snapback]

Men da har du dessverre ikke de deilige vampyrevnene du får når du er 100 % vampyr...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Mange fordeler med å være vampyr gutten min.. Og siden du allerede er litt småkriminell så kan du jo lett bryte deg inn i et hus og drikke litt deilig blod :) Og hvis du har drukket blod, kan du vise deg i solskinnet :) Kunne i hvert fall jeg :)

6796628[/snapback]

Men da har du dessverre ikke de deilige vampyrevnene du får når du er 100 % vampyr...

6796796[/snapback]

Ahh.. Men jeg ønsker natten velkommen anyways. Synes det er fett å være vampyr, selv om jeg ble lei av det.

Lenke til kommentar
Og da blir alt som normalt?  må eg sove en gang for og begynne questen?

6798218[/snapback]

du må sove for å bli vampyr.. derretter så går du til en kirke,snakker om vampyr kur.. blir sendt til en kar i et slott som gir sier hvor hu dama er..

 

etterpå når du spør om reward kan du spørre så mange ganger du vil, og man får penger hver gang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...