Gå til innhold

TES: Vil ikke bli vampyr:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp en mld når jeg skal sove at jeg har blitt til en vampyr, men det vil jeg ikke. Dette har skjedd en gang før og da gikk jeg til et alter før jeg la meg. Når jeg skulle gjøre det nå så gikk det ikke. Fordi jeg hadde gjort noe kriminelt.

Trenger hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Mange fordeler med å være vampyr gutten min.. Og siden du allerede er litt småkriminell så kan du jo lett bryte deg inn i et hus og drikke litt deilig blod :) Og hvis du har drukket blod, kan du vise deg i solskinnet :) Kunne i hvert fall jeg :)

Skrevet
Mange fordeler med å være vampyr gutten min.. Og siden du allerede er litt småkriminell så kan du jo lett bryte deg inn i et hus og drikke litt deilig blod :) Og hvis du har drukket blod, kan du vise deg i solskinnet :) Kunne i hvert fall jeg :)

6796628[/snapback]

Men da har du dessverre ikke de deilige vampyrevnene du får når du er 100 % vampyr...

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

6796628[/snapback]

Men da har du dessverre ikke de deilige vampyrevnene du får når du er 100 % vampyr...

6796796[/snapback]

Ahh.. Men jeg ønsker natten velkommen anyways. Synes det er fett å være vampyr, selv om jeg ble lei av det.

Skrevet (endret)

Er vist blitt vampyr eg og.. men har ikkje lagt meg enda så den har liksom ikkje begynt og virke. har prøvd og be ved slika alter men kommer at eg er kriminell eller noe :S har stjelt en del ja :p

Noen andre måter og fikse det på? vor finner du den greie du skal drikke da?

Endret av gas
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Er et quest det. Det kommer når du blir vampyr. Be patient, young padawan

Skrevet
Er et quest det. Det kommer når du blir vampyr. Be patient, young padawan

6797867[/snapback]

du kan lese på "stickyn" om hva du må gi til hu kjerringa.. skaff det.. sov for å bli vampyr. så aktiverer du questen, og blir ferdig på 2 sek

Skrevet
Og da blir alt som normalt?  må eg sove en gang for og begynne questen?

6798218[/snapback]

du må sove for å bli vampyr.. derretter så går du til en kirke,snakker om vampyr kur.. blir sendt til en kar i et slott som gir sier hvor hu dama er..

etterpå når du spør om reward kan du spørre så mange ganger du vil, og man får penger hver gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...