Gå til innhold

tenker på ny mob


Anbefalte innlegg

har en nokia nå, som jeg har i 2-3 år og som er ringt med i ca 163 timer.

 

Mobilen er da ganske sliten å se på og siden deksel trolig ikke er å oppdrive er ny mobil interesant.

 

KRAV:

Bra kamera

mp3 spiller

videokamera

det andre er stort sett standard hehe

 

Bør ikke være så alt for dyr heller, kjøper gjerne sammen med et abo så det blir billigere, kom med forslag, båda av telefon og abo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chess abo er helt klart et godt valg :) , gsm.no har da mange gode tilbud på telefoner du kan velge som du betaler ned på....du slipper da å være låst til et selskap, men dette kreves at du skaffer deg et chess abonemang før kjøp av telefon.

 

www.chess.no

Endret av keenti
Lenke til kommentar

54 timer i året? er vel ikke så veldig imponerende det blir jo i underkant av 20 min om dagen. Så folk er vel ikke så overrakset over det tenker jeg.

 

Hvis du ringer en del så er jo fri abonementene til telenor bra da du får med ringetid. eller så er det jo chess som er nevnt. w810 eller k800 er bra telefoner har hatt begge to. nokia 6280 er jo også en mulighet og n73

Endret av elronx
Lenke til kommentar
54 timer i året? er vel ikke så veldig imponerende det blir jo i underkant av 20 min om dagen. Så folk er vel ikke så overrakset over det tenker jeg.

 

Hvis du ringer en del så er jo fri abonementene til telenor bra da du får med ringetid. eller så er det jo chess som er nevnt. w810 eller k800 er bra telefoner har hatt begge to. nokia 6280 er jo også en mulighet og n73

6807439[/snapback]

 

Eller nokia 6233.

Lenke til kommentar
vil gjerne at dere kommer med info om telefonene, evt linker.

6807788[/snapback]

 

Nokia 6233.

6233.jpg

 

2mpix kamera

320x240 skjerm

radio

mp3

microsd minnekort ca 400kr for 1gb

3g, men ikke videotelefoni, da den ikke har kamera foran.

 

Tror den er en grei nokia. SEene som er nevt tidligere er nok ikke så dumme de heller.

Lenke til kommentar
vil gjerne at dere kommer med info om telefonene, evt linker.

6807788[/snapback]

 

Nokia 6233.

6233.jpg

 

2mpix kamera

320x240 skjerm

radio

mp3

microsd minnekort ca 400kr for 1gb

3g, men ikke videotelefoni, da den ikke har kamera foran.

 

Tror den er en grei nokia. SEene som er nevt tidligere er nok ikke så dumme de heller.

6808022[/snapback]

så jo fin ut den, ligna litt på den jeg har nåp hehe, pris? bruker det tele 2 abo med 5 kr i månden men kan sikkert skifte til yong talk eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...