Kanetheheatsink Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hei! ganske kort spørsmål, finnes det noe programm som bytter ut modeller av f.eks våpen i wow med andre våpen? Søkte på google og forumet men fant ikke noe :S Mvh. Lasse
Xarus Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Eh.. det fins vel, men det blir da ikke så gøy . Kunne selv ha tenkt meg å sett ut som en UD rogue isteden for NE.
Kanetheheatsink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Tenkte på noe som bare bytter det internt. Er jo ikke lov å gjøre så andre også "tar skade" av det...
Jonas Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 (endret) Tenkte på noe som bare bytter det internt. Er jo ikke lov å gjøre så andre også "tar skade" av det... 6795403[/snapback] Er ikke noe som heter "bare bytte det internt". Kan ikke endre noe slik at andre ser det, og klient-endringer er uansett ikke lov, selv om det bare er for morro skyld. Endret 3. september 2006 av Jonas
Phoenixs Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Det finnes ikke programmer som gjør det for deg. Men det finnes programmer som lar deg finne navnene på de forskjellige model filene slike at du kan bytte. Jeg kommer ikke til å poste links siden dette ikke er lov.
Kanetheheatsink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Hvorfor skulle det ikke være lov om det ikke har noen effekt? Mener ikke statsene eller noe slikt på våpen, bare utseendet... Altså, modellen
Lycantrophe Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Og du kan også forandre stealthede Rogues til store ballonger... Selv om bare du ser det
Kanetheheatsink Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Oh, ja der er du inne på noe Fant også nettop ut av at det er imot reglene i agreementet jeg valgte Accept på... Da kan vel egentlig tråden bare stenges Takk for svar!
Anbefalte innlegg