guardianpegasus Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 På forsiden av www.wow-europe.com har Blizzard avslørt nye spells og talents for de fleste klassene i Burning Crusade. Gidder ikke gå gjennom alt, bare tar det viktigste... PALADIN: Får taunt! Jess! Det betyr at pally kan dra aggro av andre klasser. Det vil ikke si at pally kan erstatte warrior, bare at de blir MEGABRA offtanker. På tide å gå tilbake til sverd og skjold. Dessuten blir "Holy" treet oppdatert med nyttigere ting, slik at instance/raid palas ikke trenger kjeder seg ROGUE: Får et spell som heter "deadly throw", altså en spesialskill for kastevåpen, hvilket jeg synes er DRITKULT. Det var jo meningen at rogues skulle bruke slike våpen, men det viste seg jo å være svært lite vits når bow, crossbow og gun var bedre. Og attpåtil er det en finishing move! Rogue får også en crazy ny disembowel finishing move, 1.3k base damage lol samt en poison som gjør threat lavere... samt mutilate... som jeg ser får meg at kommer til å bli mye brukt i PVP. Blade twisting vil også kunne daze opponents... rogue kommer til å være ennå mer ustoppelig på BG. MAGE: Utrolig mange bra nye defensive og offensive spells... som f.eks Molten Armor og invisibility. På talent siden ser jeg for meg at Mind Mastery kommer til å gjøre enorm skade... slow kommer også til å være skitbra og ofte brukt. Og Dragon Breath på fire tree... vel... se selv. AOE mayhem. Men best av alt synes jeg er på frost... SUMMON WATER ELEMENTAL! ROFL! SHAMAN: Fire elemental totem... spell damage totem... samt bloodlust/heroism... og water shield... sykt... lol. Samt mana recharge spell... WARLOCK: Seed of corruption... lol... når spellet har gått sin gang gir det damage til ALLE enemies for 1300 shadow damage... jeg lurer på om den effekten stacker. Altså at en warlock kan angripe 5 enemies, og kaste bare corruption seed på alle sammen og la voidtank AOE taunte dem... health funnel og vente... KABOOM 6k damage... får også soulwell, som gir healthstone til HELE party eller raidparty... får også unstable affliction... som gjør stor skade til den som forsøker å dispelle det... kanskje noe for PVP eller enkelte bosser. Noe som heter summon Fel Guard... kan jo bare undres over hva det er.. og shadowfury AOE spell.. WARRIOR: Victory rush... blir enormt bra. Og Commanding Shout blir et MUST. Endless rage blir ekstremt... men Rampage blir helt sprøtt... hvert slag som treffer øker attack power med 30 og stacker opptil 10 ganger... og protection får et skikkelig damage spell, +35dmg per hit med one handed.
Sodd Ball Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 (endret) Kult, alltid håpet at taunt skulle komme til paladin, men kommer ikke til å kjøpe det uansett. Endret 3. september 2006 av lago
Ironmann Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Og kanskje noen andre chars får nye skill:) WoWNerds: Get A Life Skill den blir driiiiiiittbra:D men har sjøl vært inni wow miljøet og ja ehm det var ikke noe spesielt WOW opplevelse for å si det slikt;) hadde det vært gratis så hadde det vært kult men skjønner med heavy serverting å oppdateringer og slikt men kunne vel ha satt ne prisn nu;) Blizzard tjener mighty heavy på WOW nu Nu tippe æ fyrte noen fanboys?
M@R7!N Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hehe, det gjorde du sikkert, men kunne ikke la være å tenke at om du ikke kan stave skikkelig engang, så ro ned bashingen
Dynejonas Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623512
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623512 6793941[/snapback]
guardianpegasus Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Aha, syntes det var litt rart at jeg ikke fant noen WoW poster. Sorry
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Bruk den andre tråden, takk. Denne stenges.
Anbefalte innlegg