Pepsi Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Noen som har sett både den sorte og sølv utgaven av Nokia 6233? Stemmer det at den sorte har taster i plast, og at den i sølv er i børstet aluminium??
Glufsa Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 har selv 6233 i sølv, og den er i plastik. de reklamerer med at den er i rustfritt stål, men jeg kan ikke skjønne hvor det er.
B4stian Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 har selv 6233 i sølv, og den er i plastik. de reklamerer med at den er i rustfritt stål, men jeg kan ikke skjønne hvor det er. 6792425[/snapback] Ikke jeg heller... men den ser jo stilig ut da, den skal den ha!
Tommy Angelo Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Ser bra ut den sølvgrå bortsett fra at det ikke er mulig å se knappene i dagslys uten å holde telefonen i riktig vinkel.
2bb1 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Er en kant rundt mobilen i børstet stål, og rundt kameraet bak. Men tastene er vel av plastik, dog veldig solide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå