Gå til innhold

Problem med Intel Core 2 Duo og Asus P5LD2 HK


aSADAS

Anbefalte innlegg

Hei.

Har eit snodig problem med min nyinnkjøpte Intel Core 2 Duo CPU i forbindelese med eit Asus P5LD2 hovudkort. Når eg startar opp lyser standby led'en på hovudkortet grønt, og ikkje noko bilete kjem på skjermen. Eg er sikker på at alt er kopla rett, og både 4 pins og 24 pins straum kontakten frå PSU til HK er på plass. Har noken erfaring me liknande problem, eller eventuelt veit kva som er problemet, hadde det vore fint om dykk kunne svart på denne posten.

 

På førehand takk.

 

Mvh. Kristoffer K.

 

EDIT: Printa på HK'et står det Rev. 1.03G, medan på heimesida til Asus står det (sitat): "*Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor" i omtalen til dette HK'et. Kan dette vere grunnen til at det ikkje virkar, og går det i tilfelle an å gjere noko med dette utan å kjøpe nytt HK, bios-oppdatering eller noko slikt.

Endret av aSADAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har samme problemet selv, og jeg har også Asus P5LD2 hovudkort.

Har leita litt rundt på www og funnet ut det samme som du ang Rev. 1.03G og "*Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor".

 

Jeg vil kontakte PSdata i morra og be dem sende et nytt hk siden jeg ikke har funnet noen andre løsninger.

 

 

Hei.

Har eit snodig problem med min nyinnkjøpte Intel Core 2 Duo CPU i forbindelese med eit Asus P5LD2 hovudkort. Når eg startar opp lyser standby led'en på hovudkortet grønt, og ikkje noko bilete kjem på skjermen. Eg er sikker på at alt er kopla rett, og både 4 pins og 24 pins straum kontakten frå PSU til HK er på plass. Har noken erfaring me liknande problem, eller eventuelt veit kva som er problemet, hadde det vore fint om dykk kunne svart på denne posten.

 

På førehand takk.

 

Mvh. Kristoffer K.

 

EDIT: Printa på HK'et står det Rev. 1.03G, medan på heimesida til Asus står det (sitat): "*Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor" i omtalen til dette HK'et. Kan dette vere grunnen til at det ikkje virkar, og går det i tilfelle an å gjere noko med dette utan å kjøpe nytt HK, bios-oppdatering eller noko slikt.

6783043[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...