Gå til innhold

Faces of war snart i salg!


Anbefalte innlegg

Dette er et spill jeg har ventet lenge på gett... :)

FOW er en oppfølger av Heroes of WW2, men det vil inneholde mye nytt og mange forandringer og naturligvis bedre grafikk. For min del bryr jeg jeg mest om multiplayer delen, samt coop.

 

For dere som ikke vet hva FOW er:

Spillet inneholder ikke basebygging eller slikt, men i FOW styrer man squad`s med soldater og tanks gjennom krigens hete. Det som gjør spillet spesielt er du kan styre hver enkel soldat eller stridsvogn med direct control. Med realistisk armor penetration system skiller spillet seg ut med andre RTS spill slike som COH, Pansers og sudden strike etc. Du vil ikke se en grønn linje over tanksen synke etterhvert som den blir beskutt, men heller ødelegge beltehjulene,motoren, tårnet eller ved en fulltreffer se hele tanksen blåses i filler. Alt rundt omkring deg er ødeleggbart. Orginal spillet vil nok inneholde en del "urealistiske" ting som alt for kort avstand ved skyting av våpnene, tanksene tåler for mye osv. Men gi spillet en mnd så dukker moddene opp og fikser dette. Funka iallefal i HOWW2. Spillene er nemlig veldig mod vennlige. Er du ww2 og tanks freak er dette spillet et must for deg. Les mer her:http://facesofwargame.uk.ubi.com/

 

Jeg er rts fan så mine prioriteringer resten av året blir: FOW, Medival total war2 og Theatre of War. Holder meg til de mest realistiske.

 

Vel, håper på å se andre nordmenn spille multiplayerdelen så kanskje det vil dukke opp norske claner etterhvert.

 

Fow er i salg fra lørdag 9 sep. tror jeg......

 

See you on the battlefield ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...