Gå til innhold

Mazda mx5 - zoomzoom?


eitp

Anbefalte innlegg

Mazda har en konkurranse der de etterlyser bilder som uttrykker deres slagord ZoomZoom. Det er kanskje verdens verste slagord, men jeg slengte inn et bilde. Vilkårene for bruk av bilder som blir sendt inn er vel tøffe (de forbeholder seg retten til å bruke alle bildene vederlagsfritt!), men jeg tenkte at jeg aldri kommer til å få noe for dette bildet uansett. (Dessuten vant jeg en ny Toyota med et bilde i fjor, så hvorfor ikke? Merkelige ting skjer i verden!)

 

Men nå ser jeg at det kun er de 20 bildene med flest stemmer som kommer videre til en jury, og noen har vært flinke til å stemme fram nokså inkjevetta bilder, som f.eks uskarpe snapshots av babyer. Jeg vet ikke helt hva det har med Mazda å gjøre, men det ligger noen av dem innen topp 20. Selv ser jeg at mitt bilde ligger på 1200. plass! Og det er da bedre enn mange av de andre.

 

Her er bildet mitt, og under er en lenke hvis du vil hjelpe mitt bilde fram noen hakk (bare hvis du synes det uttrykker "ZoomZoom" ;)

 

medium.jpg

 

Her er lenka til bildet mitt i konkurransen.

 

God helg

 

Tor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mazda har en konkurranse der de etterlyser bilder som uttrykker deres slagord ZoomZoom. Det er kanskje verdens verste slagord, men jeg slengte inn et bilde. Vilkårene for bruk av bilder som blir sendt inn er vel tøffe (de forbeholder seg retten til å bruke alle bildene vederlagsfritt!), men jeg tenkte at jeg aldri kommer til å få noe for dette bildet uansett. (Dessuten vant jeg en ny Toyota med et bilde i fjor, så hvorfor ikke? Merkelige ting skjer i verden!)

Fint bilde du hadde, stemte det frem 230 plasser jeg :o) Det som lå på topp var dog et tøft bilde av en MX5 det også, men de neste er jeg enig i at var litt pussige i sammenhengen...
Lenke til kommentar
Bare masse drittbilder på top 10 jo! ..... et bål?!? ... En delfin?!?

 

...... akkurat ja.

6782435[/snapback]

 

Hehe måtte jo inn å sjekke hva som lå på topp her, og jeg vil påstå 90% av bilannonsene på finn.no er bedre bilder enn det som topper denne konkurransen.

'Zoom zoom' var forresten til å bli lettere gal av. Hvem kommer på noe sånt? :tease:

Lenke til kommentar

Takk for stemmene, folkens! Det går framover. Ser du på meg som en potensiel konkurrent, Rivers ? Vi to kommer nok til å knive om førsteplassen! ;) Jeg gleder meg til å se golfen din. Folk som kommer på slagordet ZoomZoom er kanskje sprø nok til å la et bilde av en VW vinne?!

 

Dette er nok den mest useriøse konkurransen jeg noen gang har sett. De burde hatt noen som satt og luket ut de bidragene som er helt på jordet (feil jorde, faktisk). Det verste er at de kanskje har en slags siling siden bildet ikke dukket opp før det hadde gått noen dager.

 

Tor

Lenke til kommentar

Heh... Konklusjonen her er vel at denne konkurransen er rævva og at PR folk atter en gang har kommet opp med en reklame/slagord/ting som irriterer vannet av folk. Nesten så jeg ikke vil kjøpe meg en mazda bare på grunn av frykten for at det skal kommen en "zoom zoom" lyd hvis jeg glemmer å skru av lys..., eller når jeg setter på blinklys etc....

 

Noe reklame er bra...., men noe er så utrolig bortinatten galt at jeg nesten sprekker.... Jeg skal skåne dere for mitt synspunkt på "Zon" reklamen ..... aahhh .... *får brekkninger*

Lenke til kommentar
Takk for stemmene, folkens! Det går framover. Ser du på meg som en potensiel konkurrent, Rivers ? Vi to kommer nok til å knive om førsteplassen! ;) Jeg gleder meg til å se golfen din.

6782983[/snapback]

Be afraid.... Be VERY afraid :)

 

Hvor lang tid tok det før bildet ditt ble lagt ut?

 

 

Hva en fotograf synes om saken: LINK (Er det en Mazda?)

Lenke til kommentar
Your photo wasn't Zoom-Zoom

 

Sorry. We couldn't approve the photo you entered into the Mazda Zoom-Zoom Photo Competition.

 

Please look at the list below to see why your image might have been rejected. We hope this will help you to submit a true Zoom-Zoom photo. Remember, you could win a Mazda MX-5.

 

You photo won’t qualify if it:

 

    * Is blurry, pixelated, too dark/light or otherwise of poor quality

    * Contains nudity (remember, Zoom-Zoom not racy…)

    * Could offend

    * Is a copy

    * Contains text

    * Has already been submitted

    * Has had significant digital manipulation

    * Manufacturer imagery

    * Simply isn't Zoom-Zoom

 

 

      So please bear these points in mind – but do have another go.

 

      Good luck,

 

      The Mazda Team

 

:dontgetit::confused::huh: WTF?

Så mye dritt som er lagt ut og så blir ikke dette godtatt... :hrm:

 

IkkeZoom.jpg

 

Bildet er IKKE Photoshopet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...