Gå til innhold

Fotokonkurransen 11. runde: Motsetninger

magneska

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei! Jeg er helt ny her, og syntes disse konkurransene så veldig gøye ut :) Kan alle være med eller? Om så;  hva om jeg deltar, - og vinner (veldig lite sannsynlig!), hva gjør jeg da? Jeg skal liksom være den som har ansvar for neste konk. og jeg aner ikke hvordan jeg gjør det?

6791019[/snapback]

Så lenge du klarer å poste ting her, klarer du også å arrangere konkurranse... :) Og hvis du skulle få problemer er det sikkert flere som er villige til å hjelpe til, inkludert undertegnede. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det med å stemme når man er med i konkurransen? Har egentlig regnet med det ikke var lov. Men kanske det bør presiseres i reglene.

Skrevet
Hvordan er det med å stemme når man er med i konkurransen? Har egentlig regnet med det ikke var lov. Men kanske det bør presiseres i reglene.

6797378[/snapback]

Det er nok lov å stemme selv om man deltar! Vi trenger nemlig alle de stemmene vi kan få :) Er enig at det godt kan bli presisert i reglene!

Skrevet

Fristen for innlevering er i morgen, 20.00, ikke sant? Jeg har sendt inn allerede, men har ikke fått noen bekreftelse enda..men det gjør ikke noe så lenge fristen er i morgen..

Tommy

Skrevet
Fristen for innlevering er i morgen, 20.00, ikke sant? Jeg har sendt inn allerede, men har ikke fått noen bekreftelse enda..men det gjør ikke noe så lenge fristen er i morgen..

Tommy

6797662[/snapback]

Fristen er i morra kl. 20.00 ja!

Skrevet

Ikke så altfor mange bidrag foreløpig! Dessuten glemte en av dere å legge med bildefila! Har sendt denne personen en PM, og håper at vedkommende tar kontakt før det er for sent!

Skrevet

om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema.

Tommy

Skrevet

Gratulerer med en fortjent seier Tdale! :thumbup: Jeg vil ikke diske deg, tror nok folk stemte på bildet ditt fordi de likte det best, ikke fordi de visste at det var deg. Husk for øvrig å underrette faaeri når neste tema er lagt ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...