Gå til innhold

Hjelp: Nero vil ikke brenne..


Errror

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-26 23:21, skrev venomzorg:

herreguud, risikere og ødelegge en brenner for og spare 5 secunder hver gang du brenner! tosk!



 

[venomzorgmode]Tosk! Det går ikke an å ødelegge brenneren da, din dust. Hvor teit går det an å bli?[/venomzorgmode]

 

Blir det noe krøll på flashinga er det bare å reflashe. Har prøvd det selv.

 

Grunnen til at Nero ikke finner brenneren er at den versjonen som følger med på 40X brennerne er gamlere enn 48X brennern. Dermed må du laste ned nyeste Nero fra http://www.ahead.de og oppgradere den du har for å få det til å fungere.

 

Til slutt en liten snutt til deg, venomzorg:

 

Så lenge du ikke vet hva du prater om er det ekstra dumt å gjøre narr av andre.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 01:11, skrev jevel:

Quote:


Jeg selger mye datautstyr


 

Burde vel være omgjort til :

 

Jeg selger en bærbar og en hel del skrammel? De prisene du har satt på en del av de tingene dine er jo mildt sagt latterlige! De høyttalerne f.eks.; nyeste verson av disse får du på Lefdal til 395,-

 

-KJ

 

 

har akuratt solgt disse for 500,-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 01:05, skrev jevel:

Quote:


Den 2002-10-26 23:21, skrev venomzorg:

herreguud, risikere og ødelegge en brenner for og spare 5 secunder hver gang du brenner! tosk!



 

[venomzorgmode]Tosk! Det går ikke an å ødelegge brenneren da, din dust. Hvor teit går det an å bli?[/venomzorgmode]

 

Blir det noe krøll på flashinga er det bare å reflashe. Har prøvd det selv.

 

Grunnen til at Nero ikke finner brenneren er at den versjonen som følger med på 40X brennerne er gamlere enn 48X brennern. Dermed må du laste ned nyeste Nero fra
og oppgradere den du har for å få det til å fungere.

 

Til slutt en liten snutt til deg, venomzorg:

 

Så lenge du ikke vet hva du prater om er det ekstra dumt å gjøre narr av andre.

 

-KJ

 

 

Nei jeg har ikke peiling på flashing, men slik som jeg oppfatter det har han som la inn denne tråden fått problemer PGA flashing! derfor sier jeg som jeg gjør! men tenk litt da... 40x...48x... forksjell?

ssssh!

 

jaja jeg beklager for "tosk" men jeg står fast på min begrunnelse. Hvis brenneren kunne blitt ødelagt (slik oppfattet jeg det) og man flasher fra 40x til 48x så er man faktisk tosk!

 

Beklager hvis "tosk" er for sterkt for dere, men jeg beklager at jeg kallte han tosk da brenneren ikke kan bli ødelagt!

 

*sry*

 

-VeNoM

 

_________________

Shieftec Sølv Aliminium Midi

epox 8kha+

amd xp 1800

Gainword gf3 ti200

3x 256ddr pc2100

120GB + 45GB IBM 7200rpm

Runde IDE kabler 90cm

24x og 40x brennere

Jeg selger mye datautstyr

 

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-10-27 15:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Nei jeg har ikke peiling på flashing, men slik som jeg oppfatter det har han som la inn denne tråden fått problemer PGA flashing! derfor sier jeg som jeg gjør! men tenk litt da... 40x...48x... forksjell?

ssssh!


jaja jeg beklager for "tosk" men jeg står fast på min begrunnelse. Hvis brenneren kunne blitt ødelagt (slik oppfattet jeg det) og man flasher fra 40x til 48x så er man faktisk tosk!


Beklager hvis "tosk" er for sterkt for dere, men jeg beklager at jeg kallte han tosk da brenneren ikke kan bli ødelagt!


*sry*


-VeNoM


 

Jeg reagerer ikke på ordet i seg selv, mer på det at du skjeller ut vedkommende i stedet for å hjelpe. Jeg er enig med deg i at forskjellen mellom 40X og 48X ikke er verdt å satse en brenner på hvis du kunne ha ødelagt noe, men i og med at det hele er risikofritt, så vil det nesten være litt dumt å ikke benytte det.

 

Ser at du skjønner poenget mitt, og synes det er alt for få som klarer å ta i mot kritikk og beklage hvis man har "basja litt på leggen". All ære til deg for det.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen! Nero trengte en oppdatering ja.

 

Quote:


Den 2002-10-26 23:21, skrev venomzorg:

herreguud, risikere og ødelegge en brenner for og spare 5 secunder hver gang du brenner! tosk!



 

Det kan absolutt anbefales å flashe denne brenneren, med mindre man er en fjompenisse som ikke engang klarer å skrive en enkel setning uten å få med to og/å-feil og stavefeil.

Lenke til kommentar

Herregud. du ødelegger den ikke om du tar av PC'en mens du flasher. Du må bare flashe den på nytt!

 

akkurat som med mobil - hvis jeg flasher den, og drar ut kabelen, blir den helt død. Da er det bare å flashe på nytt, så funker den igjen.

 

Hovedkort er litt mer risikabelt, men MSI sitt kan visst flashes fra diskett når du trykker ctrl+home når du tar på maskinen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 22:39, skrev Errror:

Takk for hjelpen! Nero trengte en oppdatering ja.


Quote:


Den 2002-10-26 23:21, skrev venomzorg:

herreguud, risikere og ødelegge en brenner for og spare 5 secunder hver gang du brenner! tosk!



 

Det kan absolutt anbefales å flashe denne brenneren, med mindre man er en fjompenisse som ikke engang klarer å skrive en enkel setning uten å få med to og/å-feil og stavefeil.

 

hvorfor det anbefalt?!

Gi meg 1 god grunn?

og kom ikke her med og spare tid! det er pølse snakk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...