Gå til innhold

Hurtigtaster i IE7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flott artikkel! Bruker personlig IE7, og synes det funker bra.

6776817[/snapback]

Sikkert kjekt for de som faktisk bruker ie daglig. Men for min del så fant jeg ut at man kunne bruke musa til det meste i opera bare ved å bevege den i forskjellige mønstre samtidig som man holder inne venste eller høyre knapp for mange år siden. De få gangene jeg bruker en pc med ie eller ff på så sitter jeg å holder inne venstre og høyre museknapp mens jeg trykker på den andre for å bla fram og tilbake i sidene. Men forsåvidt ville vel folk klaga om m$ hadde implementert enda mere ideer fra andre leverandører. For min del kunne de bare kjøpt opp ff eller opera så vi hadde fått en skikkelig browser :p

Skrevet
Sikkert kjekt for de som faktisk bruker ie daglig. Men for min del så fant jeg ut at man kunne bruke musa til det meste i opera bare ved å bevege den i forskjellige mønstre samtidig som man holder inne venste eller høyre knapp for mange år siden. De få gangene jeg bruker en pc med ie eller ff på så sitter jeg å holder inne venstre og høyre museknapp mens jeg trykker på den andre for å bla fram og tilbake i sidene. Men forsåvidt ville vel folk klaga om m$ hadde implementert enda mere ideer fra andre leverandører. For min del kunne de bare kjøpt opp ff eller opera så vi hadde fått en skikkelig browser  :p

6776931[/snapback]

Pass på så du ikke gjør deg avhening av mouse gestures, det er nemlig kjipt den dagen du sliter med "musesyken".

Prøv å ikke bruke musa for mye, bedre å forebygge med en gang i stedet for å måtte gå til fysioterapaut senere...

Skrevet (endret)

Ikke akkurat så veldig mange nye hurtigtaster. De eneste jeg ikke kunne fra før av var. CTRL+SHIFT+I, CTRL+SHIFT+J, CTRL+SHIFT+H

CTRL+DOWN

CTRL+0

Men det er fin de bruker omtrent akkurat de samme hurtigtastene i Opera, Firefox og IE. Det gjør det mye enklere å bruke IE, de få gangene jeg gjør det.

Endret av JonT
Skrevet
Men er det noen her som vet hvordan man får disablet den klikkelyden hver gang man gjør noe i IE7? (IE7rc1).

6779929[/snapback]

Det er sikkert umulig slik som visst du skulle ønske å fjerne andre windows komponenter :wee:

Å om du skulle klare det får du sikkert BSOD ^^

men til et mere sakelig tips.. slett lydfila (som sikkert ligger i mappa som IE 7 ble installert i) eller sjekk registeret

Skrevet (endret)
Pass på så du ikke gjør deg avhening av mouse gestures, det er nemlig kjipt den dagen du sliter med "musesyken".

Prøv å ikke bruke musa for mye, bedre å forebygge med en gang i stedet for å måtte gå til fysioterapaut senere...

6778087[/snapback]

Alle burde tvinges til å bruke tastaturet en hel dag til å komme seg rundt på PCen, slik at man lærer det, folk jobber det så sinnsykt mye tregere når de bare bruker musa

Så det er bra av microsoft å legge ut listen slik at man får med seg de man ikke kan fra før

Endret av Lomz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...