Gå til innhold

Levering av Nikon D80


Anbefalte innlegg

Da har MPX fått bekreftet leveringsdato på Nikon D80, 6.9.2006. Står i Produktguiden at de har dem på lager, dog det stemmer ikke. Men det var det som fikk meg til å gå inn og kikke :o)

 

Det tyder på at Nikon rekker å levere D80 før Canon sender sine 400D ut på markedet, ingen nettbutikker har bekreftede datoer på 400D ennå så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har MPX fått bekreftet leveringsdato på Nikon D80, 6.9.2006. Står i Produktguiden at de har dem på lager, dog det stemmer ikke. Men det var det som fikk meg til å gå inn og kikke :o)

 

Det tyder på at Nikon rekker å levere D80 før Canon sender sine 400D ut på markedet, ingen nettbutikker har bekreftede datoer på 400D ennå så vidt jeg kan se.

6775784[/snapback]

 

Leste en plass at levering på D80 i Japan er utsatt til midten av sept grunnet enorm pågang. Nikon har visstnok leveringsproblemer pånytt.

Lenke til kommentar
Nikon will send the cameras from their stock in Sweden tomorrow and the first Fotochains/netshops have them arround Tuesday. So the Produktguiden will probably need some updates soon ;-)

 

Canon will deliver appr. one week later to everybody.

 

Stephan

6776783[/snapback]

 

Sweet. Har bestilt mitt eks direkte fra Nikon (pers rabatt gjennom fotokjede), så kanskje jeg får det snart snart snart... :dribble:

Lenke til kommentar
Gleder meg enormt til de første skikkelige testene av dette kameraet. Hvis bildekvaliteten er i nærheten av D200 så er det jo nesten et røverkjøp allerede ved intro-prisen.

Du skal ikke se bort fra at D80 har bedre bildekvalitet enn D200. Støykontrollen virker definitivt bedre med tanke på de testbildene som sirkulerer på nettet.

 

For folk flest som ikke trenger 5 fps, lysmåling med gamle objektiver eller et megasolid hus virker D80 som et kjempekjøp.

 

Får jeg en ok pris for D70-en min brukt kjøper jeg D80 på dagen :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når D80 blir tilgjengelig? Har Japanphoto fått den inn ennå?

 

Ser på prisguiden at Best-buy.no selger pakke med 18-70mm for 9999kr, som er det samme som de fleste andre selger bare huset for. Har noen hatt erfaringer med best-buy?

 

Er det verdt å kjøpe 1000kr dyrere på japan eller fotovideo når best-buy selger til 10 blank?

 

Sendte de en mail, og virker som levering av norsk/eu-modell er av samme prinsipp som japanphoto.

 

Kommer japanphoto til å sette ned prisene, jp stoney? ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når D80 blir tilgjengelig? Har Japanphoto fått den inn ennå?

 

Ser på prisguiden at Best-buy.no selger pakke med 18-70mm for 9999kr, som er det samme som de fleste andre selger bare huset for. Har noen hatt erfaringer med best-buy?

 

Er det verdt å kjøpe 1000kr dyrere på japan eller fotovideo når best-buy selger til 10 blank?

 

Sendte de en mail, og virker som levering av norsk/eu-modell er av samme prinsipp som japanphoto.

 

Kommer japanphoto til å sette ned prisene, jp stoney? ;)

6813062[/snapback]

 

Best-buy er netsjappa til Expert Bonus kjeden. Sånt sett, ingen fare i å handle med dem.

 

Ser ut til at selve huset blir tilgjengelig først, har sett bekreftet leveringsdato til 06.09 på det, dvs. idag. Kit pakkene står fortsatt ubekreftet til 23.09.06, håper bare det er en dato de har satt langt fram for å være sikre på at det blir levering før den tid.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
kjøp den til 7999,- hos foto knudsen (oslo kameraervice) =)

6822265[/snapback]

 

Gjort for ganske nøyaktig 1 time siden. Lader batteriet nå :D

6824004[/snapback]

 

Gratulerer med flott kamera!

Forøvrig snålt at Japan Photo som er en rimelig oppegående butikk skal ha 2000 kroner mer for huset enn Oslo Kameraservice..

Lenke til kommentar
kjøp den til 7999,- hos foto knudsen (oslo kameraervice) =)

6822265[/snapback]

 

Gjort for ganske nøyaktig 1 time siden. Lader batteriet nå :D

6824004[/snapback]

 

Gratulerer med flott kamera!

Forøvrig snålt at Japan Photo som er en rimelig oppegående butikk skal ha 2000 kroner mer for huset enn Oslo Kameraservice..

6824085[/snapback]

 

Må bare tillegge at jeg tror de får inn flere senere i dag. Selgeren ringte Nikon mens jeg ventet og jeg er temmelig sikker på at han fikk beskjed om at de kunne få flere allerede i dag. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...