Gå til innhold

Nye mapper i Media Portal

__Lager__

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått meg Media Portal og er meget fornøyd med programmet. Har et lite problem. Jeg har lagt inn mange filmer og tv-serier på diverse harddisker. Når jeg åpner MINE FILMER i rullegardinen på Media Portal, så får jeg opp diverse dvd-spillere jeg har på maskinen samt mappen MY VIDEOS. Dette er forsåvidt greit. Jeg har lagt alt av filmer og tv-serier i MY VIDEOS mappen. Problemet er nå at MY VIDEOES mappen dekker kun 1 av harddiskene. Jeg vil dermed enten ha muligheten til å kontruere nye mapper i mappen til MINE FILMER i Media Portal slik at jeg kan spille av filmer fra de andre harddiskene, eller at det er en slags snarvei som gjør at jeg kan få alle filmene fra alle harddiskene til MY VIDEOS. Kan noen hjelpe meg? Det enkleste er hvis noen vet hvordan man lager nye mapper i Media Portal.

Torstein :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du legger til egne mapper i Mediaportal config.

6774489[/snapback]

Hei igjen!

Jeg må ha det med te-skje. Kan du ta skritt for skritt hva jeg gjør. Jeg har vært og sjekket ut Media Portal Setup hvis det er det du mener med config? Skjønner ikke hvordan jeg kan legge til egne mapper der? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...