Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen vil ikke avslutte.


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Har ganske akkurat fått meg ny PC. Så her om dagen ville plutselig ikke maskinen skru seg av. Når jeg trykker på "Avslutt" så bare henger maskina seg. Eller, jeg kan røre på musa, men det går ikke ann å klikke på noe.

 

Så jeg prøvde jeg å trykke CTRL+ALT+DEL når dette hadde skjedd da, så kom den så valgte jeg "Avslutt" der også, men det hjalp ikke.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

last ned alle updates fra microsoft, hvis pcen fortsatt ikke vil skrus av saa prov aa starte maskinen i safe mode for saa og restarte eller skru av, hvis det fungerer med safe mode er det nok bare ett program som er litt bugga. Henger pcen seg paa desktopen eller med den der "Lagrer dine instillinger greia ?

Lenke til kommentar

alle har jo SP2 naa, hvis du ikke har den saa er jo windows som en fireaaring paa kaffe *GET SP2! I WANT SP2!! bohooo, im going to crash you now*

 

sjekk support siden til de som har pc merket ditt og se om de har noen "Vital updates" eller lignende, hvis ikke windows updates tok knekken paa det.

Lenke til kommentar

Hvis du har en ny maskin så må du ha installert noen programmer siden du fikk den ikke sant? Vet du når dette skjedde? Ofte når programmer blir installert lages det et System Retore Point slik at du kan "nødavinstallere" det derfra.

Hvis du vet hvilken dato/klokkeslett problemet oppstod kan du kanskje sjekke hvilke programmer som ble installert rundt dette tidspunktet?

 

Gå til Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemverktøy - (så husker jeg ikke siste valget :blush: )

 

Vet ikke om det virker men er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...