arr1000 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hei Når jeg er pålogget Live Messenger restarter min bærbare maskin plutselig. Det skjer innen 10 min. Lar jeg være å logge på virker maskinen fint. Feilen oppstod plutselig etter å ha virket fint på maskinen i lang tid. Har innstallert siste versjon uten at det hjelper. Noen som kan hjelpe?
Gissan Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hei Når jeg er pålogget Live Messenger restarter min bærbare maskin plutselig. Det skjer innen 10 min. Lar jeg være å logge på virker maskinen fint. Feilen oppstod plutselig etter å ha virket fint på maskinen i lang tid. Har innstallert siste versjon uten at det hjelper. Noen som kan hjelpe? 6772283[/snapback] Høres rart ut. Skjer det hver gang du starter msn? Prøv å nedgradere til Msn Messenger 7.5, og se om det hjelper.
arr1000 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Ja det skjer hver gang. Prøvde også å kjøre system restore uten at det hjalp.
Gissan Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Ja det skjer hver gang. Prøvde også å kjøre system restore uten at det hjalp. 6772486[/snapback] Da aner jeg ikke hva du kan gjøre. Prøv 7.5 og se om samme problem utspiller seg her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå