Gå til innhold

Epson fargelaser C4200DN


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg er på jakt etter ny fargelaser, og denne skal ha duplex-enhet inkludert.

 

Etter mye leting etter en gunstig printer kom jeg over Epson AcuLaser C4200 DN til vannvittige 5163,- inkl. mva. Denne prisen er det IT-butikken som gir mens nærmeste konkurrent ligger på 9197,- Og ja, det er samme printer med samme betegnelse og spesifikasjoner...

 

Hva kan grunnen være til at IT-butikken er såvidt mye rimeligere enn nærmeste konkurrent? Serlger de kanskje printeren uten toner ?? :!:

 

Jeg er på nippet til å trykke på kjøpsknappen, men er naturlig nok en smule skeptisk til tilbud som er for gode til å være sant...

 

Noen som har råd eller kommentarer til dette??

 

 

Poul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant ikke noen antydninger til "mangel".

 

Men du kan jo ringe dem/ kontakte dem og få avklart at alt følger med...

6772682[/snapback]

 

Jeg kunne heller ikke finne noen "mangler" iflg spesifikasjonene. Prøvde å ringe, men orket ikke vente på svar og la på etter 5-6 min med en svarer som fortalte meg at alle var opptatt....

 

Nå har jeg bestilt den, men har ikke fått ordrebekreftelsen enda... Dette sender de ut først etter at ordren er manuelt godkjent....

 

Håper og tror dette er et meget gunstig kjøp :-)

 

Poul

Lenke til kommentar
hmm... Gratulerer! :-)

 

Gi beskjed tilbake om resultatet når du får den. Jeg er på let etter bra "skrivemaskin" jeg også - fargelaser that is...

6775157[/snapback]

 

Hei igjen:-)

 

Da er Epson fargelaser i hus! Og her var det ingen lurerier, alt som forventes å være med var med! Eneste overaskelsen var den fysiske størrelsen.... :blush: Men nå har jo fargelasere en tendens til å bli noe omfangsrike også da....

 

Med tanke på at prisen inkl frakt og oppkravsgebyr er NOK 5.593,- må jeg si at dette er et røverkjøp! Som sagt ligger nærmeste konkurrent rundt 4.000,- høyere i pris. Printeren er en drøm å bruke, meget enkel å sette opp (lite hjemmenett), veldig kjapp førsteutskrift og har god kapasitet (35 s/min sort, 25 s/min farge).

 

Denne kan absolutt anbefales, og spesielt til denne prisen. Det er tydeligvis flere som har oppdaget den gunstige prisen; når jeg bestilte var det 40+ på lager mens den nå kan leveres ca 14/9....

 

Jeg kjøpte min på itbutikken.no onsdag 30/8 og printeren ble levert i dag 4/9 noe som må kunne sies å være hurtig levert! Hvordan evt servicehenvendelser i ettertid vil være aner jeg ingenting om!

 

Uansett er jeg meget godt fornøyd! :dribble:

Løp og kjøp :thumbup:

 

 

 

Poul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...