Gå til innhold

Overføre bilete fra Siemens C72 til datamaskin.


Xyril

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg kjøpte for ikkje så lenge sidan ein Siemens C72-mobiltelefon hjå Expert. Det er den første skikkelege mobiltelefonen eg har hatt, og den har ein morosam kamerafunksjon som eg har hatt mykje moro med. Problemet er berre at desse bileta gjer lita nytte for seg berre liggjande på mobiltelefonen, så eg skulle gjerne få overført dei til den bærbare datamaskinen min. Korleis gjer eg det? Eg har sjekka brukarmanualen, men det står heller lite om det.

 

Eg har prøvd å sende MMS til e-postadressa mi, men då kom berre e-posten fram utan noko vedlegg. Eg har også prøvd å loggja meg på e-posten min via WAPen på mobiltelefonen, men det vart berre tull. Eg trur ikkje denne mobiltelefonmodellen støtter blåtannteknologien, og eg har heller ikkje sett opp noko slikt på denne bærbare maskinen.

 

Må eg kjøpa ein kabel som går frå mobiltelefonen inn i ein av USB-portane på den bærbare datamaskinen? Dersom ja, kvar får eg tak i ein slik, må eg kjøpa ein som er spesifikt knytta opp til akkurat dette mobilmerket/-modellen, og kor mykje må eg rekna med å punga ut for ein slik kabel?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Eg kjøpte for ikkje så lenge sidan ein Siemens C72-mobiltelefon hjå Expert. Det er den første skikkelege mobiltelefonen eg har hatt, og den har ein morosam kamerafunksjon som eg har hatt mykje moro med. Problemet er berre at desse bileta gjer lita nytte for seg berre liggjande på mobiltelefonen, så eg skulle gjerne få overført dei til den bærbare datamaskinen min. Korleis gjer eg det? Eg har sjekka brukarmanualen, men det står heller lite om det.

 

Eg har prøvd å sende MMS til e-postadressa mi, men då kom berre e-posten fram utan noko vedlegg. Eg har også prøvd å loggja meg på e-posten min via WAPen på mobiltelefonen, men det vart berre tull. Eg trur ikkje denne mobiltelefonmodellen støtter blåtannteknologien, og eg har heller ikkje sett opp noko slikt på denne bærbare maskinen.

 

Må eg kjøpa ein kabel som går frå mobiltelefonen inn i ein av USB-portane på den bærbare datamaskinen? Dersom ja, kvar får eg tak i ein slik, må eg kjøpa ein som er spesifikt knytta opp til akkurat dette mobilmerket/-modellen, og kor mykje må eg rekna med å punga ut for ein slik kabel?

 

Takk.

6768498[/snapback]

Du kan bruke kablene dca500 ( seriellport) eller dca510 for å overføre dine bilder til pcen. Men jeg ville ikke brukt de 300,- som disse kablene koster, da kameraet på c72 er alt for dårlig til å gjøre noe nytte for seg. c72 er siemens sin enkleste modell med kamera og har en kamera oppløsning på 640 x 480 (VGA) som egner seg best til MMS meldinger.

Lenke til kommentar

Datakabelen er nok det beste tipset. Det er mulig at det er IR (infrarød) på denne telefonen, og i så fall kan du kanskje bruke det (forutsatt at PCen din har det, da?!).

 

Men ellers er jeg enig i det forrige innlegget: Kameraet er for dårlig til å egentlig være noe særlig nyttig. Det er bedre å bruke et enkelt digitalkamera. Der følger det også med alt du trenger for å koble opp.

Lenke til kommentar

Ja, det var den første og billegaste eg fann, så kan forstå at kameraet ikkje er noko særleg. Korleis sjekker eg om mobiltelefonen har IR? Trur nok ikkje eg kjem til å investera i nokre kablar til 300 kroner, nei. Berre dumt eg ikkje har noko digitalt kamera heller.

Lenke til kommentar

Jeg har også Siemens C72 og en USB-datakabel. Bildene ser MYE bedre ut når du får de over på data, men er fremdeles for dårlige til å f.eks. printe ut som foto.

 

Merk at med datakabel kan du gjøre mye annet. Legge over egne ringelyder (wav, midi, amr(?)), legge inn bakgrunnsbilder, java-programmer/spill/etc, organisere og ta backup av adresseboka samt bruke mobiltelefonen som modem (gprs).

Lenke til kommentar
Ja, det var den første og billegaste eg fann, så kan forstå at kameraet ikkje er noko særleg. Korleis sjekker eg om mobiltelefonen har IR? Trur nok ikkje eg kjem til å investera i nokre kablar til 300 kroner, nei. Berre dumt eg ikkje har noko digitalt kamera heller.

6770266[/snapback]

 

I henhold til BenQ-Siemens sine nettsider har C72 infrarød (IrDA). Tipper at den sitter på venstre side av telefonen (har i hvert fall gjort det på alle 5 Siemens'ene vi har hatt i husholdningen!). Et lite svart vindu. :)

 

Lykke til! Ellers har siste innlegget ovenfor helt rett: Du kan bruke en USB-kabel til mer snadder enn bare overføre bilder. Du kan også laste opp og ned ringetoner, bakgrunner, spill, osv. Der er Siemens helt suverene, og lar deg få full kontroll over hele filsystemet. Der er det mange som ikke kan konkurrere!

 

Jeg har en sånn datakabel selv, (har brukt den til alle mine telefoner) og den funker helt supert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...