Gå til innhold

Endringsbekreftelser hos komplett


Anbefalte innlegg

Hva skal man tro på?

Endringsbekreftelser man får pr mail eller det som står oppført på nettsidene til komplett?

I en endringsbekreftelse jeg fikk pr mail står det at E6400 ikke kommer på lager før 15.09.06 (endret fra 30.08.06), mens på nettsidene står det 29.08.06

 

Forøvrig er det latterlig at man må kansellere hele bestillingen for å endre en komponent.

Endret av Vasily
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv ville jeg trodd på det som står i bekreftelsen, men hva med å sende en epost til [email protected] for å spørre?

 

Jeg kan jo forstå det, selv om det er irriterende, at man må slette hele ordren hvis man må det, sjelden jeg må endre så er ikke sikker, man kan jo ikke vite hvor langt i prosessen ordren har kommet inne hos dem slik at den sikkert ofte må avbrytes helt.

Lenke til kommentar

Så lenge orderen er åpen, bør man ikke trenge å slette hele orderen. Hadde først bestemt meg for et spes hovedkort. Etter 14 dager ombestemte jeg meg og valgte et med heatpipe som kostet et par hundrelapper ekstra.

Bestillingen stod som åpen. Måtte slette hele orderen og lage på nytt. Det førte til at jeg måtte betale 600kr ekstra fordi prisene på noen andre komponenter i bestillingen hadde gått opp.

 

Er jo latterlig at de jukser med leveringstider.. Utsettelser, utsettelser osv...

Lenke til kommentar

Folk som skal kjøpe core 2 duo prosesser og feks gigabyte hk som ikke er på lager kan vente leeeenge før dette kommer inn på lager...

 

Websjappene har bommet helt. Core 2 duo ble lansert i slutten av juli mener jeg. I forbindelse med skolestart og utbetaling av studielån må sjappene regne med at det blir masse bestillinger av core 2 duo systemer.

Endret av Vasily
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...