Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Hadde ikke trodd at dette spillet skulle bli så populært, men ikke så rart når man ser hvor utrolig artig spillet er.

Komplett har fortsatt spillet på lager til de som har tid til å vente noen dager (og å betale ca. 100 spenn i frakt - kjøp med no' annen drit i tillegg, så blir det ikke så ille); http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :) Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra.

6807740[/snapback]

Kjøpte Saints row på spaceworld i sandvika på torsdag. Jeg så ingen dead rising der da. men jeg så heller ikke etter det. Jeg tror bare spaceworld i sandvika selger spill med en gang de får de og ikke venter til release datoen

6807751[/snapback]

Nei mente ikke det sånn. De sa til meg at de kanskje får inn flere av SR idag og Dead Rising kom idag. Altså flere eksemplar av SR skulle komme sammen med Dead Rising.

Hvis de ikke får inn SR imorra som de sa så bestiller jeg fra komplett.no hvis d er flere igjen :ermm:

Skrevet

Lurer på en ting ang. spillet...

Sto idag parkert ved veien (fortauet)...

En politibil kjørte forbi og plutselig fikk jeg en stjerne, hvorfor det...

Var helt uskyldig rett før jeg parkerte... er det bugs, eller bare ulovlig å stå stille med bilen langs veien... (enden på historien: jeg ble busta!)

Skrevet
Lurer på en ting ang. spillet...

Sto idag parkert ved veien (fortauet)...

En politibil kjørte forbi og plutselig fikk jeg en stjerne, hvorfor det...

Var helt uskyldig rett før jeg parkerte... er det bugs, eller bare ulovlig å stå stille med bilen langs veien... (enden på historien: jeg ble busta!)

6808639[/snapback]

Kanskje det ikke er lov å parkere på fortauet? :!:

Skrevet

Kanskje ikke.. hummm.. var hvertfall litt irriterende...

parkerte der for jeg skulle en tur på kjøkkenet å hente brus... argh..

Politibilen var forrestn under utrykning etter en annen "gangster"-bil,

men seff stoppet han og busta meg... Kanskje jeg hindtret utrykningen eller no... men spillet kan vel ikke være sååååå inteligent vel?! :p

Skrevet
Dette er bare kjipt.

Spillet er komplett umulig å få tak i.

Kontaktet fyren som solgte det på finn.no men det hadde han allerede fått solgt i dag tidlig :/

Jaja.

Har så lyst på spillet :p

6808257[/snapback]

Vel, hvis du tar deg en liten kjøretur til Trondheim, så hadde de nå en del på Spaceworld på Trondheim Torg i dag. ;) Det skulle forresten ikke forundre meg om det er steder litt utenfor Oslo som har det, hvis du er skikkelig desperat. :D

Skrevet

var en tur innom etter jobben for å se om de hadde Dead Rising. De hadde vel en 4-5 eksemplarer igjen tror jeg. var der 16.05 eller noe siden kontoret jeg jobber på er 500 m unna Lefdal...

Skrevet
Mitt eksemplar av Saints Row ble postet fra PLAY-ASIA i går. Så da drøyer det nok ikke altfor lenge :dribble:  Gleder meg!

6808888[/snapback]

det bør du! et kanon bra spill må jeg si :)

Skrevet
ÆÆÆH.. hvor mye koster dette spillet på lefdal a?

6809240[/snapback]

Var ikke på leftdal gitt, ikke på alnabru, og butikkmannen jeg snakket med sa at leftdal ikke kommer til å ta inn saint's row akkurat som elkjøp pågrunn av at en avtale ikke gikk som den skulle eller noe, så vet ikke jeg.

Dro ned for ikke en dritt :p

Skrevet

Ahaaaa.. ja for lefdal og elkjøp er jo egentlig samme kjede... samme boss i england :D

en avtale som gikk i dass...

SPEKULASJONSTIIID!

Jeg tror det er fordi saints row syns elkjøp og lefdal er no dritt:p

Over på no annet...

..Nå syns jeg denne diskusjonen har dødd litt ut...

færre og færre innlegg for hver dag!! ikke la den dø!

Noen som har opplevd noe mere artig i spillet nå som mange har spilt en del ?!?! eller er det det samme hele veien?!

Skrevet

jeg fikk til en artig ting her i går..

kjørte rundt i byen og krasjet litt her og der, slik at frontruten var ødelagt, så kjørte jeg på en fotgjenger, som rullet inn i bilen via frontruten (som var borte), så klare han merkelig nåkk og åpne døren, og rullet ut av bilen.. :hmm:

det var en merkelig og artig opplevelse..

:wee:

Skrevet

jaja. da har jeg nettopp vært rundt å prøvd å få tak i det igjen.. elkjøp forus = nada, elkjøp klepp = nada, spaceworld kvadrat = nada, spaceworld bryne = nada og eb games kvadrat = nada.. stress.. hadde vært kjekt med noe å gjøre mens jeg er sykemeldt

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var en del i Trondheim også på Spaceworld på torget. En kompis kjøpte det der i dag.

Men jeg lurer på en ting, han spiller på en 19" LCD skjerm. Hvorfor blir oppløsningen så rar da? Du ser ikke beina på fyr'n din. :S

Skrevet
Var en del i Trondheim også på Spaceworld på torget. En kompis kjøpte det der i dag.

Men jeg lurer på en ting, han spiller på en 19" LCD skjerm. Hvorfor blir oppløsningen så rar da? Du ser ikke beina på fyr'n din. :S

6810388[/snapback]

spiller han det i 1280x1024? da blir de vell litt rart kan jeg tenke meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...