Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er Ed banger en stil innenfor House eller et band?

Ed Banger Records er et plateselskap hvor artister som Justice, Mr. Oizo og SebastiAn er signert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Youtuba Ed Banger så fikk jeg denne sangen:

Zongamin - Bongo song :love:

Endret av M..D
Skrevet

Bongo Song er veldig kul ja. Utrolig mye spilt i DJ-set fra Ed Banger-folka. Ellers anbefaler jeg å sjekke ut følgende;

Kavinsky med Testarossa Autodrive (SebastiAn Remix)

Mr. Oizo - Nazis (Justice Remix)

Justice vs DJ Funk - Let there be light (Bounce Dat Ass mix)

Skrevet

Heisann! :) Noen som kunne komme med sin Yndlings spilleliste av litt forskjellig house? Hvis ikke er det noen som kunne anbefalt noe innen David Guetta/Sebastian Ingrosso ellerSteve Angello (Noe lignende sjanger) Tuusen takk :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Høh, var ikke klar over at Tommy Lee reker rundt fra klubb til klubb om dagene med en annen kar (DJ Aero), og sammen spiller de electro under navnet "Electro Mayhem". Fra trommis i Mötley Crue til å "rocke decksa" med electro... style change ^^.

http://www.electromayhem.com/

Uansett, noen som har noen formening om hva som kan bli sommerens store klubbhiter på housefronten?

Skrevet

Da har jeg i allefall lært noe nytt ^^. Er ikke så forferdelig opptatt av hva som foregår bak kulissene her og der, så ble jo litt overraska når jeg så Tommy Lee bak miksebordet på en youtubevideo.

Uansett, digger Klaas remixen av låta du posta. Vet ikke hva det er, men alt Klaas tar i blir bare gromfeit.

• 4 uker senere...
Skrevet
Var nok Fragma - Toca's Miracle (Inpetto Remix) ja.

Spilles utrolig mye her på lokalradioen og. Blir like glad hver gang jeg hører den på jobb :)

Tusen takk Dahl! Er like glad i deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...