Aleksander-yo Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Har akkurat startet opp en klan og har ordnet det meste med nettside, ventrilo server, forum e.t.c. Men en ting som er ganke essensielt, som vi ikke har fått fiksa, er en gameserver. Altså en server hvor vi kan spille kampene våre. Noen som vet hvordan men evt selv hoster dette? Jeg har ikke tenk å bruke mer penger på klanen inntill videre, så å leie server blir uaktuelt. Kanskje det er noen der ute som har lyst til å hoste en server for oss? Inngå et lite samarbeid? - Aleksander
Steina Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 For å hoste egen warserver, så har jeg vel lest at det kreves 10Mbit linje ut og inn. Dessuten går det jo ann å sende inn sponsor søknader til forskjellige serverhoster, og hvis dere virker seriøse nok, så kan de finne på å hjelpe dere gamehosting.no er å anbefale
El Matador Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 For å hoste egen warserver, så har jeg vel lest at det kreves 10Mbit linje ut og inn. Dessuten går det jo ann å sende inn sponsor søknader til forskjellige serverhoster, og hvis dere virker seriøse nok, så kan de finne på å hjelpe dere gamehosting.no er å anbefale 6756901[/snapback] Veldig vanskelig å få sponsor når man ikke har noen resultater å vise til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå