Gå til innhold

Har en Nokia 6280, som er operatørlåst....


AudiA4

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Denne telefonen fikk jeg i gave, når jeg var på besøk i Italia, og det som er at den er operatørlåst til en eller annen operatør i Italia, og har snakket med han jeg fikk den av, og han sier det ikke er mulig å få låse koden fra operatøren.

 

 

Har snakket med ett par personer her og de sier at man ikke kan få tak i låsekode til DCT-5 telefonen, og at eneste som har låsekodene dems, er operatøren, og fra operatøren får jeg ikke låsekoden.

 

 

 

Hva slags muligheter har jeg da? Tror dere at det er mulig å legge inn ny software/firmware eller noe sånt, eller noen andre muligheter for å få den til å virke med norske operatører?

Endret av AudiA4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Denne telefonen fikk jeg i gave, når jeg var på besøk i Italia, og det som er at den er operatørlåst til en eller annen operatør i Italia, og har snakket med han jeg fikk den av, og han sier det ikke er mulig å få låse koden fra operatøren.

 

 

Har snakket med ett par personer her og de sier at man ikke kan få tak i låsekode til DCT-5 telefonen, og at eneste som har låsekodene dems, er operatøren, og fra operatøren får jeg ikke låsekoden.

 

 

 

Hva slags muligheter har jeg da? Tror dere at det er mulig å legge inn ny software/firmware eller noe sånt, eller noen andre muligheter for å få den til å virke med norske operatører?

6754954[/snapback]

 

Nokia 6280 er en BB5 telefon (sammen med bl.a N-serien).

Det er per dags dato INGEN muligheter for å få låst opp disse mobilene, utenom at operatøren gir deg koden.

Lenke til kommentar
Du kan jo la den ligge til du kan låse den opp:P det skjer jo før eller siden...

greit å ha reserve tlf:P

6774882[/snapback]

 

Hehe jaja,, trengte skjerm til en annen telefon, så skjønner at det er lurt med reserve telefon og sånt...

 

Men kjedelig at den ligger der, og man ikke kan bruke den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...