Gå til innhold

er Aerocool T40et bra kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har ikke erfaring med dette kabinettet selv, men jeg var hjemme hos en kompis av meg når han fikk et Aearocool kabinett som ligna det der. Vel altså. Jeg personlig ble ikke noe imponert. Det lager jo selvfølgelig noe støy, men det er ikke der det stopper hos meg egentlig. Der det stopper for meg er utseende på kabinettet. Bortsett fra det, er det bra med plass inni kabinettet. For en vanlig bruker er det mange nok Brønner for både harddisker og CD/DVD Romer.

Men det er jo ikke akkurat noe tilrent kabinett da, etter mitt syn, så vær klar over at hvis du leter etter, det så ikke velg det kabinettet der iallefall.

Lenke til kommentar
Hei. Har ikke erfaring med dette kabinettet selv, men jeg var hjemme hos en kompis av meg når han fikk et Aearocool kabinett som ligna det der. Vel altså. Jeg personlig ble ikke noe imponert. Det lager jo selvfølgelig noe støy, men det er ikke der det stopper hos meg egentlig. Der det stopper for meg er utseende på kabinettet. Bortsett fra det, er det bra med plass inni kabinettet. For en vanlig bruker er det mange nok Brønner for både harddisker og CD/DVD Romer.

Men det er jo ikke akkurat noe tilrent kabinett da, etter mitt syn, så vær klar over at hvis du leter etter, det så ikke velg det kabinettet der iallefall.

6755239[/snapback]

Kabinettet er jo snudd opp ned da. dvs åpningen er på høyre side og PSU i bunn. det er en form for vindtunnel i kabinettet men er cpu kjøleren for stor kan du ikke bruke den. synes kabinettet er helt ok men det er litt mye plast i front men det er det eneste. dersom du skal bruke viftestyringer og slikt må du sørge for at de ikke stikker ut i front. da går ikke døren igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...