chrisege Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hei, En venn har et problem. Han bruker Outlook Express til å lese e-posten sin. Men han har et problem. Dette er at ingen linker i mailene fungere, verken de som står i klar tekst (http://link.no) eller de som ligger bak f.eks et bilde. Jeg antar at dette bare er en innstilning som er feil, men klarer ikke å finne ut hva. Er det noen som vet? På forhånd takk for hjelpen.
qualbeen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 det finnes noen sikkerthets-instillinger en plass i Outlook Express, men jeg husker ikke hvor.. Der kan man bl.a. sørge for at det er mulig å motta vedlegg m.m. Muligens noe der som blokkerer for url's? Selv har jeg ikke brukt Outlook på år og dag, kjenner ikke til programmet lengre :/
chrisege Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Fant etterhvert løsningen på dette! Feilen var at det ikke var noen Internetleseprogram som var satt som standar
Emla Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Fant etterhvert løsningen på dette! Feilen var at det ikke var noen Internetleseprogram som var satt som standar 6765935[/snapback] Vel, bra at du fant ut av det. En kamerat av meg har samme problem, (åpner ikke sider fra link i Outlook Express). Jeg har derfor fulgt med i tråden med håp om løsning. Så kjapt på det forrige uke, uten å finne ut av problemet. Han har kun IE installert, og da er vel det standard browser? Skal dit i morgen, og håper på flere forslag (hvis noen) til løsning, altså linker i Outlook Express til IE. Kommer uansett til å forsøke og overbevise min gode venn om å skifte nettleser (Opera eller FF) og e-postklient, (Thunderbird), men det kan godt hende han insisterer på å beholde det "gode gamle", og da trengs forslag til løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå