Gå til innhold

Linker virker ikke i Outlook Express

chrisege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

En venn har et problem. Han bruker Outlook Express til å lese e-posten sin. Men han har et problem. Dette er at ingen linker i mailene fungere, verken de som står i klar tekst (http://link.no) eller de som ligger bak f.eks et bilde.

Jeg antar at dette bare er en innstilning som er feil, men klarer ikke å finne ut hva.

Er det noen som vet?

På forhånd takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes noen sikkerthets-instillinger en plass i Outlook Express, men jeg husker ikke hvor.. Der kan man bl.a. sørge for at det er mulig å motta vedlegg m.m. Muligens noe der som blokkerer for url's?

Selv har jeg ikke brukt Outlook på år og dag, kjenner ikke til programmet lengre :/

Skrevet
Fant etterhvert løsningen på dette!

Feilen var at det ikke var noen Internetleseprogram som var satt som standar

6765935[/snapback]

Vel, bra at du fant ut av det. En kamerat av meg har samme problem, (åpner ikke sider fra link i Outlook Express). Jeg har derfor fulgt med i tråden med håp om løsning. Så kjapt på det forrige uke, uten å finne ut av problemet. Han har kun IE installert, og da er vel det standard browser? Skal dit i morgen, og håper på flere forslag (hvis noen) til løsning, altså linker i Outlook Express til IE.

Kommer uansett til å forsøke og overbevise min gode venn om å skifte nettleser (Opera eller FF) og e-postklient, (Thunderbird), men det kan godt hende han insisterer på å beholde det "gode gamle", og da trengs forslag til løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...