Gå til innhold

Hjelp til kjøp av skriver m. skanner


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en god printer med skanner, den skal bli brukt til å printe og skanne bilder. Den trenger ikke printe/skanne A3 men hvis dette går er det bra. Printeren må helst inneholde direkte printing på CD. Og være kantløs. Eller finnes dette bare på veldig dyre modeller? Jeg har tenkt å bruke rundt 3000 kr på den. Har sett påCanon Pixma MP800. Er den brukandes?

 

Mvh. DjN9o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HPPSC3210 fås til 1995,- hos lefdal.

 

Dette var topmodellen før - og benytter det nye 6 fargers blekksystemet til HP (separate farger, alle fargene).

 

Den har rj45 plugg bak - kobler du denne opp mot en trådløs router så har du en genial nettverksskriver.

 

Man kan forøvrig scanne et dokument til .pdf ; enkelt å sende.

Lenke til kommentar

Jeg har og vært på utkikk etter det samme som deg. jeg har funnet ut at mp800 virker som det beste kjøpet, i og med at den vinner omtrent samtlige tester. Eneste jeg er usikker på om jeg skal gå for mp800r med trådløst nettverk og nettverksmuligheter. Så mye mer praktisk når en har flere maskiner.

 

Jeg satte egentlig en grense på 3K, i og med at jeg er ikke den som iverigst printer, men liker at det er kvalitet på det jeg har. MP800R ligger noe over 3K, men noe steder også noe under.

 

Men uansett er dette meget gode multifunksjonsmaskiner til prisen.

Lenke til kommentar
Begynte å bli litt usikker på om jeg skal kjøpe meg HPPSC 3210 eller Canon Pixma MP800  :hmm:

6797815[/snapback]

 

Den HP skriveren bruker samme blekk system som HPPS8250 - denne skriveren var best i test i bladet Digital World - testet mot IP5200.

 

Bruk heller mellomlegget på ekstra blekk og papir - vel verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...