Gå til innhold

Er Mediamonkey crap?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg hører på musikk 24/ og MÅ ha et VELDIG bra musikkprog!

 

WMP er altfor dårlig, sangene ligger i hulter og bulter, og den leser sangen feil slik at det ofte kommer et tall fremfor sangen, som f.eks CCR - 16 - Green River

 

PÅ winamp så kan du f.eks ikke redigere alle artistnavnene til Nirvanna ;(

 

Itunes klussa også til sangene mine me tall framfor osv, og jeg gidder ikke redigere nesten 20.000 èn for èn!

 

Så prøvde jeg MediaMonkey, og ordet var GENIALT.

Men en morgen så ville den plutselig ikke spille av Han Bob Marley, fordi han fant ikke kildefilen :S Jeg hadde ikke rørt noen mapper, også begynte maskina og gikk drittsakte, og så gikk den fra drittsakte til å stoppe opp, så måtte legge inn Windows på nytt!

 

Men var det Mediamonkey sin feil?

 

Fordi den var så rå og digg å bruke, og vil gjerne bruke den igjen!

 

Om det var den, er det noen prog som er omtrent like bra som den! (som ikke ødelegger noe på pc`en)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om maskinen går sakte og stopper så betyr ikke det at du er nødt til å installerer windows på. Det vil sikker holde med en restart av maskinen. Etter at du har redigert filer med MM så er det ikke alltid at den oppdatere bilde på høyreside med en gang så det kan kanskje hjelpe å gå inn og ut av mappen på venstresiden en gang.

Jeg personlig bruker MM til å organisere musikken så bruker jeg winamp til avspilling.

Lenke til kommentar

Når du har redigert artist/tittel/filnavn eller hva det måtte være med MM, så er det jo lagret slik. Og da kan du jo bare åpne sangene igjen i winamp.

 

Når du går inn i MM så er skjermen delt opp slik at du blar gjennem mappene på venstre side og på høyre halvdel vises sangene som er i den mappen som du har merkert på venstre side. Når jeg har brukt Auto-Organize Files... funksjonen har jeg bytte plassering på noen av sangene, da er det ikke alltid vist at den sangen ikke er i den mappen, så da har jeg bare gått ut og inn igjen på den mappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...