Jump to content
Sign in to follow this  
Aedion^

Spill, film skjerm til ca 3.5k

Recommended Posts

Hei!

Skal ha meg ny skjerm til sånn ca 3.5k... Skjermen skal brukes for det meste til spill, noe som krever at det er omtrent null etterslep. Den skal også brukes til å se på film på. Hva er den beste skjermen jeg får i denne prisklassen? Hadde vært fint om det ble satt opp den beste widescreenen og den beste skjermen med vanlig format.

Hehe! Er 4:3 format det heter, ja :p Hvorfor er det så få som har disse inne? Er jo ingen steder de er å få tak i utenom i danmark.

6750947[/snapback]

Fordi widescreen bare er så fordømt vakkert :dribble:

Er ikke en 20" Widescreen omtrent like høy som en 17" skjerm? Vil ha stor plass sånn jevnt over :p Får forresten ikke tak i den widescreen skjermen i norge heller ennå

LG'n kommer snart i butikkene, nærmere bestemt denne uken. Jeg skal selv ha den skjermen. Fantastisk kontrastforhold på den, 2000:1. For de spesifikasjonene så er den verdt prisen. Dessuten er den for billig til å være sant! :)

Se bilder og brukertest her.

Shit, så mørke de svarte områdene var :O Men hva er egentlig størrelsen på en 20" skjerm? Jeg mener cm x cm... Har lyst til å sjekke hvor stor forskjell det er fra 17" skjerm.

Shit, så mørke de svarte områdene var :O Men hva er egentlig størrelsen på en 20" skjerm? Jeg mener cm x cm... Har lyst til å sjekke hvor stor forskjell det er fra 17" skjerm.

6754057[/snapback]

Håper dette kan hjelpe deg litt på vei:

332632.gif

Takk :) Hmm.. Utifra den tegninga der, så er jo en 20" widescreen omtrent på høyde med en 17" da :ermm:

6754592[/snapback]

Men så tar du det igjen på bredden, kan du si =)