Gå til innhold

Leter etter stylist program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bruke det beste? Hvis jeg er på jakt etter et antivirusprogram, et spywareprogram, et medieavspillingsprogram, et tegneprogram osv. vil i hvert fall jeg ha det som er best til formålet.

6751862[/snapback]

 

Hva er vitsen? Hva skal du med det? Det finnes tusen andre programmer som kan gjøre det han skal og som koster fra kr. 0,- og oppover. Photoshop koster 7.000,- En Rolls får deg hjemmefra til butikken men det gjør en sykkel også. Kjøper du Rolls i stedet for å sykle 200 meter har du for mye penger.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier du han ikke trenger Photoshop? Han sier jo han trenger program til å redigere bilder, og det gjør Photoshop så fremst jeg vet best av alle. Tror ikke mange skoleelever tar seg bryet med å punge ut 7000 kr, så mange gjør som meg og får det gratis.

Endret av Matias
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bruke det beste? Hvis jeg er på jakt etter et antivirusprogram, et spywareprogram, et medieavspillingsprogram, et tegneprogram osv. vil i hvert fall jeg ha det som er best til formålet.

6751862[/snapback]

nå handler ikkje dette om sikkerhet, og du må tenke på at adobe sine produkter koster skjorta.

Lenke til kommentar

Hvis du ser at jeg har skrevet mediavspillingsprogram og tegneprogram på den lista, vil ikke innholdet bare rette seg mot sikkerhet. Prøvde å få frem at uavhengig av hvilken type program jeg er ute etter vil jeg som oftest ha tak i det beste (dette kan selvsagt være subjektivt i mange sammenhenger). Som sagt har ikke jeg problemer med å få tak i "gratis" programvare.

Lenke til kommentar
Hvis du ser at jeg har skrevet mediavspillingsprogram og tegneprogram på den lista, vil ikke innholdet bare rette seg mot sikkerhet. Prøvde å få frem at uavhengig av hvilken type program jeg er ute etter vil jeg som oftest ha tak i det beste (dette kan selvsagt være subjektivt i mange sammenhenger). Som sagt har ikke jeg problemer med å få tak i "gratis" programvare.

6752394[/snapback]

 

Det er vel ingen her som har problemer med å få tak i gratis programvare. Men det er flere som lar være å gjøre det, og i hvertfall unngår å sitte å skryte av det. Uavhengig av det er forslaget ditt fortsatt dårlig. Det er et fullstendig unødvendig program til det han skal gjøre. At det er "best" til sitt bruk er nok riktig. Til denne bruken er det bortkastede ressurser. Men det er jo litt typisk for enkelte at det er viktigere hva som er "best" enn hva som er lurt.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg ha behov for å sitte å skryte av at jeg kan skaffe det gratis? :!:

 

Dummeste jeg har hørt, hvem som helst kan jo gjøre det. Bruker det jo bare som et argument mot at dere sier man må bruke mange tusen kroner. Det er ikke "et fullstendig unødvendig program til det han skal gjøre", det er derimot det beste programmet til det han skal gjøre. Selvfølgelig kommer det an på bruksområdet om hvilket program man skal velge, men jeg står fast ved at jeg ville valgt Photoshop.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...