Gå til innhold

Ramme rundt bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enkle rammer kan du lage ved å sette bakgrunnsfarven også gå på image/canvas size. Vil du ha en hvit strek og en sort kant så setter du bakgrunnsfarven til hvit og utvider bildet to piksler i hver retning, så gjøre du det samme med sort men utvider bildet enda mer.

 

Det er mange andre metoder som kan benyttes også.

Endret av Kristallo
Lenke til kommentar

Det er sikkert fleire måtar å gjere det på. Ein måte er slik:

Legg til ein kvit stroke, med breidd på berre nokre få pixlar, og Position satt til Inside. Gå so til Image --> Canvas size, hak av for Relative, og skriv inn større tal for breidd og høgd, enn kva du brukte på Stroke. Klikk OK. Til slutt, lag eit nytt layer under dette, og fyll det med svart.

Lenke til kommentar

Hald inne Ctrl og trykk på den vetle knappen nederst i layervindauget som ser ut som eit ark med det eine hjørnet bretta opp.

 

Redigert: Du treng ikkje halde inne Ctrl for å lage nytt layer, men om du gjer det, vil layeret verte plassert under det aktive layeret, so då treng du ikkje dra det under etter å ha laga det.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

1. Jeg henter frem bildet.

2. Jeg lager en ny layer.

3. Jeg velger stroke-effekten: 2px (sort) (inside)

4. Jeg velger canvaz-size (6px (hvit) relative

5. Jeg oppretter en ny layer (legger den under den andre layeren) og velger fargespannet, legger farge i det feltet jeg opprettet med 6px.

 

Hvor ligger feilen?

Endret av kidstar
Lenke til kommentar

Du skal berre ha eitt nytt layer, som skal liggje under det layeret biletet ligg på. Stroke-effekten skal leggjast til biletet, medan heile det tomme layeret skal fyllast med svart (eller kvit, alt etter kva du bruker).

 

Når du opner biletet, vert vel det liggjande som eit bakgrunnslayer (namnet på layeret er Background, og det står i kursiv skrift). For å kunne plassere eit layer under dette, må du lage det om til eit vanleg layer, noko du kan gjere ved å halde inne Alt, og dobbeltklikke på layeret.

 

Framgangsmåten vert då slik:

1. Opne biletet.

2. Hald inne Alt og dobbeltklikk på layeret (om det er eit bakgrunnslayer, slik som skildra over)

3. Legg til Inside Stroke i ynskja farge.

4. Canvas size

5. Ctrl-klikk på New layer-knappen.

6. Fyll med svart med malingbøtta. Klikk heilt ute i kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...