Gå til innhold

James Bond 007 Nightfire demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den er da visserligen ute. Kom faktisk for tidlig! Den skulle iflg. EA vært sluppet den 30/10, men kan lastes ned nå.

Det er en singleplayer-demo og størrelsen er ca. 150MB.

Den dukker vel opp hos 3Dgamers og resten av gjengen i løpet av dagen, her er iallefall ett par mirrors:

WorthPlaying FTP

Fileshack

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, etter å ha spilt igjennom demoen så kan jeg si dette:

-Meget bra grafikk og lyssettinger :smile:

-AI som er dummere enn dummest :sad:

-Lang loadetid mellom forskjellige seksjoner :sad:

Men uansett virker dette som det kan bli et bra spill. Men AI'n er bånn i bøtta...det kan stå 2 fiender siden av hverandre, du knerter den ene, den andre står der helt uanfektet og i ett tilfelle kunne jeg gå helt opp til fyren før han reagerte.

Så jeg håper de fikser litt på den før de slipper spillet. Som sagt er grafikken helt i topp, men det er vel forventet i disse tider.

Skrevet

ble virkelig skuffet over file shack sin webside..registrerte meg og satte meg på ventelista for å laste ned demoen... stod at det ville ta 24 minutter....det telte ned...økte til 30 minutter venting...deretter var det få sekunder igjen.Eg ventet på at eg skulle trykke for å starte nedlasting. så står det,wait a few more minutes. Jeg venter og venter i tro om at dette betyr to tre minutter...Well...Jeg ventet en halv time på det der!

Når ble a few more minutes til 30 minutter og dobbelt så lang tid som det som det stod? nei altså..det er for dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...