Gå til innhold

Folkelig Gullstikka på NRK


Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at dette skal bli svært bra. Dersom reklamebransjen og TV2 klarer å forsvare et tv-program om noe som de fleste av oss bare irriterer oss over (Gullfisken), så skal nok vi også klare å lage bra TV-show av en spillprisutdeling.

 

Vi tar mer enn gjerne mot forslag om hvordan du ville hatt et slikt show.

 

Og ja... det vil selvsagt bli en blandings av underholdning og spill. Noen kjendiser blir det også.

Her blir det snakk om å gjøre programmet interessant for flest mulig, og da må man inngå noen kompromisser. :)

Selvsagt er det en utfordring å lage noe norskt av en såpass internasjonal greie som spill.

Som noen har nevnt er det ikke ikke store produksjonen vi har i Norge. Men det er heldigvis flere enn Funcom som lager spill.

Vi har f.eks flere produsenter av spill for barn. Uansett... det der blir en stor utfordring for oss.

 

NRK folkene som står bak dette initiativet er selv ihuga gamere og godt bevandret i miljøet. Selv er jeg en av folkene bak Battlefield.no og Hellfragger.no.

Og jeg mener selv jeg har relativt god peiling på hva den jevne norske gamer er opptatt av. :p

 

Men, som sagt, kom med innspill så klarer vi kanskje lage et show som dere blir fornøyde med :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...