Gå til innhold

Test av Suntek TH-656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var nice, men hvorfor i all verden har de bare 2 vifteplasser? Det holder jo ikke :grin:

Ellers skal jeg dra frem dette i neste "mac er bedre enn PC" greier :grin:

Skrevet

jaggu meg ett lekkert tower, likte bedre blå metallic men sølv er ikke så dumt.

DataElite selger både blå og sølv for 881,- pluss frakt, absolutt ikke avskrekkende :smile:

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-25 14:57, skrev xthal:

leverer kabinettet i norge (les testen da, tulling)

men det virker som de kun leverer til firma :razz:

For et unødvendig og elending svar. Om du ikke har clue på ikke svar. Klart det står hvem som er hovedimportør, men om du ikke klarer å forstå at det er en webshop jeg er ute etter så sliter du. Tenk, så skriv.

Litt dumt å ikke ta med ca. pris og hvor man får tak i kabinettet i selve artikkelen. Dere burde lage en "what to include" liste til artikkel skriverne som dere utarbeider sammen. Det vil gjøre det enklere å utarbeide artikkler og man vil være sikker på å ha med mest mulig relevant informasjon.

Ps. meget fancy kabinett, skulle bare vært endel dyrer så det ikke ble allemanns eie. Kjipt å ha samme kabinett som naboen om man vil ha noe spesielt.

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-25 15:12, skrev zup:

Litt dumt å ikke ta med ca. pris og hvor man får tak i kabinettet i selve artikkelen.

Det står på siste side i testen. Riktignok med liten skrift :smile:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har selv bestilt ett men jeg synes og det burde være litt dyrere (helst over 1500kr) så ikke alle kjøper det samme.

Kassa kosta ca 250kr mer enn bare en stillegående PSU alene... hvorfor vente (siden den andre PSU'en min er eh, brannskadd :sad: ).

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan er støyen generelt fra kabinette, i forhold til det andre kabinettet som ble testet og var i klassen "Ultra Silent"?

Skrevet

*tillater meg å bumpe tråden*

Jeg lurer også på hvordan støyen er på dette kabinettet ?

Noen som vet ?

• 7 måneder senere...
Skrevet

Dette er det værste kabinettet jeg har sett!

stygg og dritt kjøling :x

det enest jeg syne er bra med det er håndtaket, men det er dårli kvalitet! nesten sånn at man ikke tør å bære kabinettet med handtaket for at det ser så dårli ut!

Skrevet

Jeg liker kabinettet sånn passe...

Synes det er vanskelig å få plassert diskettstasjonen riktig. (Blir altfor langt bak... så man må presse veeeldig langt inn får å få inne og ut en diskett).

Samt at dekselet foran cd'romene fungerer selvfølgelig ikke med "slut"-in.. (er jo forklarlig det da...).

Og håndtaket på toppen tør jeg ikke bære i, i lengre stund.. lol.. Det bøyer jo når jeg prøver å løfte pc'n.. Blir redd for sånt....

Mvh,

Joachim F.

• 2 uker senere...
Skrevet

:D Endelig fikk også jeg dette kabinettet i dag... Og de som lurer på hvor man får kjøpt det... Denne siden har jo noe som heter "Prisguide" hvor man kan finne billigste web butikk for dette kabinettet både i sølv og blå.

Jeg må si meg imponert over de skrueløse løsningene her, kanskje jeg var heldig, men jeg hadde mye rart å putte inn og møtte ikke på et eneste problem....

Det er pent å se på, alle funskjoner fungerer upåklagelig inkl. lyd i front, usb i front, FireWire i front og selvfølgelig de lekre CD rom dekslene...

Jeg er kjempefornøyd.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...