Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med internett! Får ikke IP


Anbefalte innlegg

Hei, for litt siden fikk jeg ikke IP når jeg slår på pcen. Av og til går det greit, men nå får jeg ikke ip og får feilmelding om at jeg har begrenset eller ingen tilgang til nettverket. Dette skjer nesten bare på min pc. Og når jeg ser på detaljer ser jeg at det ikke er ordnet noe ip... En gang da det skjedde, resetet jeg den trådløse ruteren. Men vil helst ikke gjøre det hver gang jeg ikke får noe tilgang. Noen som vil hjelpe? Please :cry:

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Kom du på nett når du resatte den trådløse ruteren? Hjelper det å fornye ip adressen? Hvis ikke så foreslår jeg ny ruter ;)

 

Mvh Capt_dsl

6738714[/snapback]

 

Jeg gjorde det i går... Men det virker ikke fortsatt. Tror du det er noe gale med pcen, siden den er den eneste som ikke virker :cry:

Lenke til kommentar
Hei, for litt siden fikk jeg ikke IP når jeg slår på pcen. Av og til går det greit, men nå får jeg ikke ip og får feilmelding om at jeg har begrenset eller ingen tilgang til nettverket. Dette skjer nesten bare på min pc. Og når jeg ser på detaljer ser jeg at det ikke er ordnet noe ip... En gang da det skjedde, resetet jeg den trådløse ruteren. Men vil helst ikke gjøre det hver gang jeg ikke får noe tilgang. Noen som vil hjelpe? Please  :cry:

6737823[/snapback]

 

Hadde det problemet med en Gibabyte-ruter og kort for en tid tilbake siden. Kjøpte 3Com, og problemet var borte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...